loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ مثل ماهی و همراهی,    دانلود آهنگ شهاب تیام عشقم,    دانلود آهنگ جدید شهاب تیام عشقم,    دانلود آهنگ جدید شهاب تیام شبیه تو

حسین بازدید : 27 جمعه 26 بهمن 1397


,    دانلود اهنگ مثل ماهی و همراهی
,    دانلود آهنگ شهاب تیام عشقم
,    دانلود آهنگ جدید شهاب تیام عشقم
,    دانلود آهنگ جدید شهاب تیام شبیه تو
,    آهنگ تا دیدمت شهاب تیام
,    دانلود آهنگ خونه شهاب تیام
,    دانلود آهنگ جدید شهاب تیام ثانیه ها
,    شهاب تیام خونه
,    موزیک ویدیو دیوونه دلم شهاب تیام

 

دیوونه دلم دیوونه دلم
پای عشق تو میمونه دلم
حالا که تو شدی مهمون دلم
دیوونه دلم دیوونه دلم
قدر عشق تو میدونه دلم
حالا که با منی آرومه دلم
به عشقت دل سپردم چه عشق بینظیری
تویی هوای آدم که از یادم نمیری
بهت دلبستم آسون به اون چشمای زیبا
تو زیبایی که دنیا شده غرق تماشا
برام جون و تنی عمرو نفس میدی به قلبم
تویی عشقم گلم جونو دلم آرومه قلبم
مثه ماهی و همراهی هر راهی که میرم
تویی جونم نمیتونم بمونم بی تو یک دم

تکست آهنگ شهاب تیام دیوونه دلم

دل من خوشبحالت که اومد توی فالت
همون عشقی که دیدی شده خواب و خیالت
دیوونه شدم باز از عشق تو طناز
تو بمون توی قلبم همیشه مثل یک راز
برام جون و تنی عمرو نفس میدی به قلبم
تویی عشقم گلم جونو دلم آرومه قلبم
مثه ماهی و همراهی هر راهی که میرم
تویی جونم نمیتونم بمونم بی تو یک دم

ترانه سرا : امین بامشاد

ترانه شعر آهنگ شهاب تیام دیوونه دلم

 

https://www.texahang.org/

 








برچسب ها لود اهنگ مثل ماهی و همراهی دانلود آهنگ شهاب تیام عشقم دانلود آهنگ جدید شهاب تیام عشقم دانلود آهنگ جدید شهاب تیام شبیه تو آهنگ تا دیدمت شهاب تیام دانلود آهنگ خونه شهاب تیام دانلود آهنگ جدید شهاب تیام ثانیه ها شهاب تیام خونه موزیک ویدیو دیوونه دلم شهاب تیام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو