loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن اهنگ با من قدم بزن مهران,    متن آهنگ با من قدم بزن سورنا,    دانلود آهنگ با من قدم بزن حالا که باهمیم,    دانلود آهنگ با من قدم بز

حسین بازدید : 39 چهارشنبه 21 اسفند 1398


,    متن اهنگ با من قدم بزن مهران
,    متن آهنگ با من قدم بزن سورنا
,    دانلود آهنگ با من قدم بزن حالا که باهمیم
,    دانلود آهنگ با من قدم بزن مهران آتش با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ با من قدم بزن با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ صنما قدم بزن توی لحظه های من
,    دانلود اهنگ با من قدم بزن سورنا 320
,    متن اهنگ مهران سورنا
,    تفسیر آهنگ با من قدم بزن علی سورنا
,    متن آهنگ
,   

با من قدم بزن حالا که با منی
حالا بغضی ام حالا که سهممی
با من قدم بزن می لرزه دست وپام
بی تو کجا برم بی تو کجا بیام
دست منو بگیر کنار من بشین من عاشق توام
حال منو ببین از دلهره نگو از خستگی پرم
بی تو میشینمو روزا رو میشمورم
هر جا بری میام دلگرمو بی قرار

بی من سفر نرو تنهام دیگه نزار

تو با منی هنوز عطر تو بامنه

فردا داره به ما لبخند میزنه

بی تو برای من فردا پراز غمه

بی تو هوا پسه دنیا جهنمه

دست منو بگیر تو اوج اضطراب

بازم منو ببـــــــــر با بوسه ای به خواب

با من قدم بزن تو این پیاده رو

من عاشقت شدم از پیش من نرو

هر جا بری میام دلگرمو بی قرار

بی من سفر نرو تنهام دیگه نزار

تو با منی هنوز عطر تو بامنه

فردا داره به ما لبخند میزنه







برچسب ها متن اهنگ با من قدم بزن مهران متن آهنگ با من قدم بزن سورنا دانلود آهنگ با من قدم بزن حالا که باهمیم دانلود آهنگ با من قدم بزن مهران آتش با کیفیت 320 دانلود آهنگ با من قدم بزن با کیفیت 320 دانلود آهنگ صنما قدم بزن توی لحظه های من دانلود اهنگ با من قدم بزن سورنا 320 متن اهنگ مهران سورنا تفسیر آهنگ با من قدم بزن علی سورنا متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو