loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول حال این دلم از این خراب تر نمیزند وای ,دانلود آهنگ جدید حال این دلم از این خراب تر نمیزند وای,دانلود آهنگ,حال این دلم از این خراب تر نمیزند وای,متن آهنگ حال این دلم ا

حسین بازدید : 47 شنبه 25 اسفند 1397

متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول حال این دلم از این خراب تر نمیزند وای ,دانلود آهنگ جدید حال این دلم از این خراب تر نمیزند وای,دانلود آهنگ,حال این دلم از این خراب تر نمیزند وای,متن آهنگ حال این دلم از این خراب تر نمیزند وای ,Download Music,دانلود آهنگ حال این دلم از این خراب تر نمیزند وای با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل حال این دلم از این خراب تر نمیزند وای ,دانلود آهنگ بیکلام حال این دلم از این خراب تر نمیزند وای,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

 

حال این دلم از این 
خراب تر نمیزند وای
خنجر غمت از این
عذاب تر نمیزند وای
با اینکه کسی ندا به 
به گوش کر نمیزند وای
آخه بر درخت تر
کسی تبر نمیزند وای
در سرای قلب ما
کسی به در نمیزند وای

 

 

 دانلود اهنگ حال این دلم از این  خراب تر نمیزند وای

*درخواستی کاربران**سایت موزیک درخواستی**پخش بزودی*

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این آهنگ درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول حال این دلم از این خراب تر نمیزند وای دانلود آهنگ جدید حال این دلم از این خراب تر نمیزند وای دانلود آهنگ حال این دلم از این خراب تر نمیزند وای متن آهنگ حال این دلم از این خراب تر نمیزند وای Download Music دانلود آهنگ حال این دلم از این خراب تر نمیزند وای با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل حال این دلم از این خراب تر نمیزند وای دانلود آهنگ بیکلام حال این دلم از این خراب تر نمیزند وای دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو