loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن آهنگ علیرضا قربانی همه تو,    متن آهنگ بی تو به سامان نرسم از جاوید عسگری,    متن بی تو به سامان نرسم حمیدرضا نوربخش,    بی تو به س

حسین بازدید : 75 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398


,    متن آهنگ علیرضا قربانی همه تو
,    متن آهنگ بی تو به سامان نرسم از جاوید عسگری
,    متن بی تو به سامان نرسم حمیدرضا نوربخش
,    بی تو به سامان نرسم همایون شجریان
,    بی تو به سامان نرسم کوروش یغمایی
,    بی تو علیرضا قربانی
,    متن آهنگ بی تو به سامان نرسم 
,    علیرضا قربانی لیلا
,    متن اهنگ علی قربانی بی تو

 

بی تو به سامان نرسم

اِی سر و سامان همه تو

ای به تو زندهــ همه من

ای به تنم جان،همه تو

من همه تو،تو همه تو

او همه تو،ما همه تو

هر که و هر کس همه تو

این همه تو،آن همه تو

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

من که به دریاش زده ام

تا چه کنی با دلِ من

تختِ تو،وَرتِ تو

ساحل و طوفان همه تو

ای همه دستان زِ تو

مستیِ مستان ز تو هَم

رمزِ میستان همه تو

رازِ میستان همه تو

شور تو،آغاز توییــــ

برق تو،شیراز تویــ

جاذبه ی شعر تو

جوهر عرفان همه تو

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

بی تو به سامان نرسم

اِی سر و سامان همه تو

ای به تو زندهــ همه من

ای به تنم جان،همه تو

من همه تو،تو همه تو

او همه تو،ما همه تو

هر که و هر کس همه تو

این همه تو،آن همه تو

 

https://mustext.com







برچسب ها متن آهنگ علیرضا قربانی همه تو متن آهنگ بی تو به سامان نرسم از جاوید عسگری متن بی تو به سامان نرسم حمیدرضا نوربخش بی تو به سامان نرسم همایون شجریان بی تو به سامان نرسم کوروش یغمایی بی تو علیرضا قربانی متن آهنگ بی تو به سامان نرسم علیرضا قربانی لیلا متن اهنگ علی قربانی بی تو متن آهنگ علیرضا قربانی من همه تو من همه تو تو همه تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو