loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ,حسین عامری ننه من مسافرم,متن آهنگ حسین عامری ننه من مسافرم ,کد آهنگ پیشواز همراه اول حسین عامری ننه من مسافرم ,دانلود آهنگ جدید حسین عامری ننه من مسافرم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل حسین عامری ن

حسین بازدید : 331 سه شنبه 17 اردیبهشت 1398

دانلود آهنگ,حسین عامری ننه من مسافرم,متن آهنگ حسین عامری ننه من مسافرم ,کد آهنگ پیشواز همراه اول حسین عامری ننه من مسافرم ,دانلود آهنگ جدید حسین عامری ننه من مسافرم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل حسین عامری ننه من مسافرم ,دانلود آهنگ بیکلام حسین عامری ننه من مسافرم,متن آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ حسین عامری ننه من مسافرم با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

https://music-fa.com

های ننه؛ من مسافرم… ●♪♫
های ننه؛ من می خوام برم… ●♪♫
های ننه، قلیون چاق کن ●♪♫
های ننه، چایی دم کن ●♪♫
های ننه؛ من مسافرم ●♪♫
های ننه؛ من می خوام برم ●♪♫
های ننه تورو به خدا؛ بابام طلب کن تا بیاد… ●♪♫
های ننه؛ من مسافرم ●♪♫

دانلود اهنگ حسین عامری ننه من مسافرم


های ننه؛ نگذار تا برم! ●♪♫
ننه دارن منو میبرن؛ جلشو بگیر منو نبرن… ●♪♫
های ننه؛ من مسافرم ●♪♫
گریه نکن، پشتِ سرم ●♪♫
بلال بلال؛ بلال ای بلالم… بلال بلال؛ بلال ای بلالم… ●♪♫
مادر خدافظ… بکن ای حلالم ●♪♫
مادر موُ رفتم؛ از پیشِ شما ●♪♫
مادر خدافظ ؛بکن ای حلالم… ●♪♫
وای! بلال بلال؛ بلال ای بلالم… بلال بلال؛ بلال ای بلالم… ●♪♫
مادر خدافظ… بکن ای حلالم… ●♪♫

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ حسین عامری ننه من مسافرم متن آهنگ حسین عامری ننه من مسافرم کد آهنگ پیشواز همراه اول حسین عامری ننه من مسافرم دانلود آهنگ جدید حسین عامری ننه من مسافرم کد آهنگ پیشواز ایرانسل حسین عامری ننه من مسافرم دانلود آهنگ بیکلام حسین عامری ننه من مسافرم متن آهنگ Download Music دانلود آهنگ حسین عامری ننه من مسافرم با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو