loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ جرم من عاشق شدن بود از مصطفی فتاحی ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل جرم من عاشق شدن بود از مصطفی فتاحی ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز همراه اول جرم من عاشق شدن بود از مصطفی فتاحی

حسین بازدید : 67 یکشنبه 05 خرداد 1398

متن آهنگ جرم من عاشق شدن بود از مصطفی فتاحی ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل جرم من عاشق شدن بود از مصطفی فتاحی ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز همراه اول جرم من عاشق شدن بود از مصطفی فتاحی ,دانلود آهنگ جرم من عاشق شدن بود از مصطفی فتاحی با کیفیت 320,جرم من عاشق شدن بود از مصطفی فتاحی,Download Music,دانلود آهنگ جدید جرم من عاشق شدن بود از مصطفی فتاحی,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام جرم من عاشق شدن بود از مصطفی فتاحی,

 

باور تموم حرفات آره تنها مشکلم بود

توی قلبم خونه کردی اما تو اینو ندیدی

من دلم هرگز نمیخواست ببینم ازم بریدی

بخدا اگه نیای باز منو تنها بذاری

بی تو از غصه میمیرم تو شبای بیقراری

منی که جرمم همین بود که شدم عاشق چشمات

آره میخواستم تو باشی تا باشم همیشه باهات

اما انگار تو نمیخوای که بیای پیشم بمونی

واسه این عاشق خسته دوباره از عشق بخونی

آره این تویی که قلبم میزنه با نفس تو

حالا که تنهایی رفتی حالا اون شده دلواپس تو

 

 

popmelo.ir

 







برچسب ها متن آهنگ جرم من عاشق شدن بود از مصطفی فتاحی دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل جرم من عاشق شدن بود از مصطفی فتاحی دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز همراه اول جرم من عاشق شدن بود از مصطفی فتاحی دانلود آهنگ جرم من عاشق شدن بود از مصطفی فتاحی با کیفیت 320 جرم من عاشق شدن بود از مصطفی فتاحی Download Music دانلود آهنگ جدید جرم من عاشق شدن بود از مصطفی فتاحی متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام جرم من عاشق شدن بود از مصطفی فتاحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو