loading...

موزیک باحال درخواستی

  متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول من اومدم فقط واسه عکاسی رامین بی باک ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل من اومدم فقط واسه عکاسی رامین بی باک ,من اومدم فقط واسه عکاسی رامین بی باک,دانلود آهن

حسین بازدید : 79 چهارشنبه 08 خرداد 1398

 

متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول من اومدم فقط واسه عکاسی رامین بی باک ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل من اومدم فقط واسه عکاسی رامین بی باک ,من اومدم فقط واسه عکاسی رامین بی باک,دانلود آهنگ من اومدم فقط واسه عکاسی رامین بی باک با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ جدید من اومدم فقط واسه عکاسی رامین بی باک,متن آهنگ من اومدم فقط واسه عکاسی رامین بی باک ,دانلود آهنگ بیکلام من اومدم فقط واسه عکاسی رامین بی باک,

دانلود آهنگمن اومدم فقط واسه عکاسی

توهم به روت نیار منومیشناسی،

حتی اگه برات غریبه باشـم،

خودم میخوام گل روسرت بپاشم...

یه چیزی تو رنجو عذاب نوشتم میونه بیداری و خواب نوشتم
هیچی نگفتمو فقط نوشتم رابطه مونو خط به خط نوشتم

ببخش اگه تو عکست کم گذاشتم بیشتر از این طاقتشو نداشتم

تو آسمونه یکی دیگه ماهی تقدیره من اینه تو بی گناهی
من اومدم فقط واسه عکاسی تو هم به روت نیار منو میشناسی

حتی اگه برات غریبه باشم خودم میخوام گل رو سرت بپاشم
حتی اگه برات غریبه باشم خودم میخوام گل رو سرت بپاشم

شعر آهنگ جدید رامین بیباک عکاسی

یه وقت نگی عکاس خوبی نبود احساسه من احساسه خوبی نبود
ببخش اگه تو عکست کم گذاشتم بیشتر از این طاقتشو نداشتم

تو آسمونه یکی دیگه ماهی تقدیره من اینه تو بی گناهی

من که دلم تو این عروسی بد سوخت نمیدونم از عکساتون چقدر سوخت

من اومدم فقط واسه عکاسی توام به روت نیار منو میشناسی
توام به روت نیار منو میشناسی , توام به روت نیار منو

 

https://www.darvishmusic.com







برچسب ها متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول من اومدم فقط واسه عکاسی رامین بی باک دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل من اومدم فقط واسه عکاسی رامین بی باک من اومدم فقط واسه عکاسی رامین بی باک دانلود آهنگ من اومدم فقط واسه عکاسی رامین بی باک با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music دانلود آهنگ جدید من اومدم فقط واسه عکاسی رامین بی باک متن آهنگ من اومدم فقط واسه عکاسی رامین بی باک دانلود آهنگ بیکلام من اومدم فقط واسه عکاسی رامین بی باک دانلود آهنگ من اومدم فقط واسه عکاسی توهم به روت نیار منومیشناسی، حتی اگه برات غریبه باشـم، خودم میخوام گل روسرت بپاشم...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو