loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ قبله عشق از کوچمون به خونمون یه راه باریکیهمتن آهنگ از کوچمون به خونمون یه راه باریکیه از کوچمون به خونمون یه راه باریکیهوقتی میخام برم خونه ظلمت تاریکیهاز کوچمون به خونمون یه راه باریکیهوقتی

حسین بازدید : 2234 چهارشنبه 08 خرداد 1398






متن آهنگ قبله عشق

از کوچمون به خونمون یه راه باریکیه

متن آهنگ از کوچمون به خونمون یه راه باریکیه

از کوچمون به خونمون یه راه باریکیه

وقتی میخام برم خونه ظلمت تاریکیه

از کوچمون به خونمون یه راه باریکیه

وقتی میخام برم خونه ظلمت تاریکیه

دراون تاریکی شب وقتی قدم میزارم



عذاب مردنم رو به یاد خود میارم

عذاب مردنم رو به یاد خود میارم

نه نه نه نه نه

حالا زوده نا امید بشم من

تا دنیا دنیاست عاشقم من

رفته ام وامونده خاطراتش

به خدا هرجاست عاشقم من

رفته ام وامونده خاطراتش

به خدا هرجاست عاشقم من

به خدا هرجاست عاشقم من

حالا که پرده زاسرار دلم برداشتم

به شما راست میگم

به خدا راست میگم

هرچی از گذشته ها و زندگی مونده برام

به خدا راست میگم

به خدا راست میگم

روبروی خونمون پنجره ای روبه خدا بود یه روزی

خیلی کم وا می شد اما قبله عشق و صفا بود یه روزی

ناگهان یکروز دیدم اون پنجره با گل و خاک بسته شده

ناگهان یکروز دیدم اون پنجره با گل و خاک بسته شده

بس که اون بالا نگاه کرده چشام

مژه هام دونه دونه خسته شده

مژه هام دونه دونه خسته شده

نه نه نه نه نه

حالا زوده نا امید بشم من

تا دنیا دنیاست عاشقم من

رفته ام وامونده خاطراتش

به خدا هرجاست عاشقم من
http://www.gap8.ir/yassari-8/







برچسب ها دانلود آهنگ از کوچمون به خونمون یه راه باریکیه با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل از کوچمون به خونمون یه راه باریکیه دانلود آهنگ از کوچمون به خونمون یه راه باریکیه دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ متن آهنگ از کوچمون به خونمون یه راه باریکیه Download Music دانلود آهنگ بیکلام از کوچمون به خونمون یه راه باریکیه کد آهنگ پیشواز همراه اول از کوچمون به خونمون یه راه باریکیه دانلود آهنگ جدید از کوچمون به خونمون یه راه باریکیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو