loading...

موزیک باحال درخواستی

با تو از بهونه های تو دلم حرف میزنم تورو با خاطره هام به اوج غصه میبرم با تو میگم قصه هامو،ببینی مرگ صدامو با تو میگم قصه هامو،ببینی مرگ صدامو با تو من بودمو یکدونه بودم با تو انگار توی یک خونه بودم

حسین بازدید : 81 جمعه 10 خرداد 1398

با تو از بهونه های تو دلم حرف میزنم
تورو با خاطره هام به اوج غصه میبرم
با تو میگم قصه هامو،ببینی مرگ صدامو
با تو میگم قصه هامو،ببینی مرگ صدامو

با تو من بودمو یکدونه بودم
با تو انگار توی یک خونه بودم
چرا دیوونگی کردم با دلم
چی شد اون خاطره ها ی تو دلم
چرا دیوونگی کردم با دلم
چی شد اون خاطره ها ی تو دلم

 

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ با تو میگم از آرش دلفان

♫♫♫♫♫♫

با تو از بهونه های تو دلم حرف میزنم
تورو با خاطره هام به اوج غصه میبرم
با تو میگم قصه هامو،ببینی مرگ صدامو
با تو میگم قصه هامو،ببینی مرگ صدامو

با تو من بودمو یکدونه بودم
با تو انگار توی یک خونه بودم
چرا دیوونگی کردم با دلم
چی شد اون،خاطره ها ی تو دلم
چرا دیوونگی کردم با دلم
چی شد اون خاطره ها ی تو دلم

با تو انگار توی یک خونه بودم
با تو انگار تنها یکدونه بودم
چرا دیوونگی کردم نمیدونم با دلم

msbmusic.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها Download Music دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید با تو میگم از آرش دلفان کد آهنگ پیشواز ایرانسل با تو میگم از آرش دلفان کد آهنگ پیشواز همراه اول با تو میگم از آرش دلفان متن آهنگ دانلود آهنگ با تو میگم از آرش دلفان با کیفیت 320 متن آهنگ با تو میگم از آرش دلفان دانلود آهنگ بیکلام با تو میگم از آرش دلفان با تو میگم از آرش دلفان دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو