loading...

موزیک باحال درخواستی

    کجا برم بی تو نمیفهمم اینو نداشتی تو هیچ وقت هوای این قلبو کجا برم بی تو هوا نفس گیره تنها شدم بازم قلبم میگیره مثل … زندگی کردی تف به روت بسه دیگه من عشق بارونیه توام برو بس

حسین بازدید : 107 یکشنبه 19 خرداد 1398

 

 

کجا برم بی تو نمیفهمم اینو نداشتی تو هیچ وقت هوای این قلبو

کجا برم بی تو هوا نفس گیره تنها شدم بازم قلبم میگیره

مثل … زندگی کردی تف به روت بسه دیگه

من عشق بارونیه توام برو بسه دیگه

تو برو آزادی این قلب تیکه پاره مو به پاس دادی

چقد دستاتو بگیرم تو خیالم راه برم

 

چقد تو حالت من سیاهی بخوای راه برم

ناز چشمای لعنتی آخرش آدم کشت

اسمتو میخوام بذارم دختر آدمکش

مشت به دیوار میکوبم این کارها بدت میاد

مشت به دیوار میکوبم صدای استخون در بیاد

مشت به دیوار میکوبم دنیا ازم بدت بیاد

مشت به دیوار میکوبم میزنم هر چی دلم بخواد

http://sornamusic.ir







برچسب ها متن آهنگ مشت به دیوار میکوبم این کارها بدت میاد مشت به دیوار میکوبم این کارها بدت میاد کد آهنگ پیشواز ایرانسل مشت به دیوار میکوبم این کارها بدت میاد دانلود آهنگ جدید مشت به دیوار میکوبم این کارها بدت میاد دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود ریمیکس مشت به دیوار میکوبم این کارها بدت میاد دانلود آهنگ مشت به دیوار میکوبم این کارها بدت میاد با کیفیت 320 دانلود لینک مستقیم آهنگ مشت به دیوار میکوبم این کارها بدت میاد کد آهنگ پیشواز همراه اول مشت به دیوار میکوبم این کارها بدت میاد دانلود آهنگ بیکلام مشت به دیوار میکوبم این کارها بدت میاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو