loading...

موزیک باحال درخواستی

کد پیشواز ایرانسل علیرضا طلیسچی بنام ای داد بر من  ,دانلود آهنگ Mp3 علیرضا طلیسچی بنام ای داد بر من ,دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی بنام ای داد بر من  بیکلام,متن آهنگ علیرضا طلیسچی بنام ای داد بر

حسین بازدید : 65 چهارشنبه 29 خرداد 1398

کد پیشواز ایرانسل علیرضا طلیسچی بنام ای داد بر من  ,دانلود آهنگ Mp3 علیرضا طلیسچی بنام ای داد بر من ,دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی بنام ای داد بر من  بیکلام,متن آهنگ علیرضا طلیسچی بنام ای داد بر من  ,کد پیشواز همراه اول علیرضا طلیسچی بنام ای داد بر من  ,Download New Music,دانلود آهنگ نایاب,دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ درخواستی,دانلود ریمیکس علیرضا طلیسچی بنام ای داد بر من ,دانلود آهنگ کمیاب,دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی بنام ای داد بر من ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی بنام ای داد بر من  کیفیت 320,

 

 


دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی بنام ای داد بر من

اگه رفتی برو اگه نه منتظرش نذار این دل دیوونه رو

هیشکی نبود برا من مث تو دیگه هر چی میخوای واسه تو

تنها نذار من لعنتی رو نرو ، نرو

من قلبم مثل تو سنگ نیست که تو بری وایمیسه به خدا وایمیسه

من قلبم مثل تو محکم نیست خوبیتو یادم موند بدیتو یادم نیست

دانلود ترانه ای داد بر من علیرضا طلیسچی با کیفیت 128 :: DOWNLOAD

دانلود ترانه ای داد بر من علیرضا طلیسچی با کیفیت 320 :: DOWNLOAD

منبع خوبان موزیک







برچسب ها کد پیشواز ایرانسل علیرضا طلیسچی بنام ای داد بر من دانلود آهنگ Mp3 علیرضا طلیسچی بنام ای داد بر من دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی بنام ای داد بر من بیکلام متن آهنگ علیرضا طلیسچی بنام ای داد بر من کد پیشواز همراه اول علیرضا طلیسچی بنام ای داد بر من Download New Music دانلود آهنگ نایاب دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ درخواستی دانلود ریمیکس علیرضا طلیسچی بنام ای داد بر من دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی بنام ای داد بر من دانلود آهنگ دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی بنام ای داد بر من کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو