loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ خیال کردی که آسونه واسه من درد دلتنگی ,دانلود آهنگهای ایرانی,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ جدید خیال کردی که آسونه واسه من درد دلتنگی ,دانلود بهترین اهنگ ,دانلود موزیک,دانلود آهنگ کمیاب,دانلو

حسین بازدید : 89 سه شنبه 11 تیر 1398

متن آهنگ خیال کردی که آسونه واسه من درد دلتنگی ,دانلود آهنگهای ایرانی,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ جدید خیال کردی که آسونه واسه من درد دلتنگی ,دانلود بهترین اهنگ ,دانلود موزیک,دانلود آهنگ کمیاب,دانلود موزیک خیال کردی که آسونه واسه من درد دلتنگی,دانلود آهنگ شاد,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود ریمیکس خیال کردی که آسونه واسه من درد دلتنگی,دانلود آهنگ,Download New Music,دانلود آهنگ خیال کردی که آسونه واسه من درد دلتنگی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ های نایاب,

 

❤خیال کردی که آسونه واسه من درد دلتنگی ❤

بهت گفتم که مردم من ولی نه مرد دلتنگی

❤خیال که کردی آسونه شبا با گریه خوابیدن ❤

به جای خوابای رنگی تا صبح کابوس بد دیدن 

❤بدون تو من یه دیوونم به جون تو من پریشونم❤

نباشی آره داغونم دل من به دلت گره خورده 

عشق تو عقل از سرم برده نرو برگرد پشیمونم 

دانلود آهنگ خیال کردی که آسونه واسه من درد دلتنگی

میگفتم که بدون تو واسم زندگی آسونه 

❤کسی که چیزی از فردا از آینده نمیدونه ❤

قبول دارم که از رو ام یه جاهایی خطا کردم 

میگفتم بی تو میتونم ولی نه اشتباه کردم 

❤آهنگ عاشقی کار تو نبود مرتضی سرمدی❤

بدون تو من یه دیوونم به جون تو من پریشونم نباشی آره داغونم 

❤دل من به دلت گره خورده عشق تو عقل از سرم برده نرو برگرد پشیمونم ❤

آهنگ بدون تو من یه دیوونم به جون تو من پریشونم

❤نباشی آره داغونم دل من به دلت گره خورده ❤

عشق تو عقل از سرم برده نرو برگرد پشیمونم

 

پاپ ملو

 







برچسب ها متن آهنگ خیال کردی که آسونه واسه من درد دلتنگی دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ جدید خیال کردی که آسونه واسه من درد دلتنگی دانلود بهترین اهنگ دانلود موزیک دانلود آهنگ کمیاب دانلود موزیک خیال کردی که آسونه واسه من درد دلتنگی دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود ریمیکس خیال کردی که آسونه واسه من درد دلتنگی دانلود آهنگ Download New Music دانلود آهنگ خیال کردی که آسونه واسه من درد دلتنگی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های نایاب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو