loading...

موزیک باحال درخواستی

متن ترانه زیبای لعنتی فتاح فتحی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل زیبای لعنتی فتاح فتحی,دانلود آهنگ با لینک مستقیم زیبای لعنتی فتاح فتحی,ljk Hik\' [ndn,کد پیشواز همراه اول

حسین بازدید : 23 چهارشنبه 27 بهمن 1395



متن آهنگ زیبای لعنتی فتاح فتحی www.xni3e.ir
Lyrics Music Fattah Fathi Zibaye Lanati
متن آهنگ زیبای لعنتی فتاح فتحی
ترانه و شعر آهنگ زیبای لعنتی فتاح فتحی
یه آشوبی تو قلبم هست که رویامو جهنم کرد منه بیچاره رو هر روز به عشقت مبتلاتر کرد
یه دردی تو چشام دارم که از عاشقی بیزارم چرا گرمیه احساست به احساسم خیانت کرد
اخماتو خنده کن به من یه عکسه لبخند بده که حاله این روزای من بدونه تو خیلی بده
زیبای لعنتی بگو واسه چی دلگیری ازم رابطه رو کش میدی و فاصله میگیری ازم
تکست آهنگ زیبای لعنتی فتاح فتحی
یه زخم کهنه و کاری یه درد فوقه تکراری برو اما بدون اینو به قلبه من بدهکاری
یه تنهایی اجباری نمونده عشقو دلداری دیگه رفتم من از اینجا میدونم سخت بیزاری


اخماتو خنده کن به من یه عکسه لبخند بده که حاله این روزای من بدونه تو خیلی بده
زیبای لعنتی بگو واسه چی دلگیری ازم رابطه رو کش میدی و فاصله میگیری ازم
**

http://www.faratext.com








برچسب ها متن ترانه زیبای لعنتی فتاح فتحی کد آهنگ پیشواز ایرانسل زیبای لعنتی فتاح فتحی دانلود آهنگ با لینک مستقیم زیبای لعنتی فتاح فتحی ljk Hik' [ndn کد پیشواز همراه اول زیبای لعنتی فتاح فتحی ljk jvhkiHik' [ndn دانلود آهنگ جدید زیبای لعنتی فتاح فتحی آهنگ زیبای لعنتی فتاح فتحی دانلود آهنگ زیبای لعنتی فتاح فتحی کیفیت 320 کد آهنگ زیبای لعنتی فتاح فتحی تکست آهنگ زیبای لعنتی فتاح فتحی دانلود ترانه زیبای لعنتی فتاح فتحی دانلود آهنگ زیبای لعنتی فتاح فتحی دانلود آهنگ جدید زیبای لعنتی فتاح فتحی بهمن ماه 1395 متن آهنگ زیبای لعنتی فتاح فتحی دانلود موزیک ویدیو زیبای لعنتی فتاح فتحی کد موزیک زیبای لعنتی فتاح فتحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو