loading...

موزیک باحال درخواستی

X دانلود آهنگ برایم نم باران بنویس با کیفیت 320 X کد آهنگ پیشواز برایم نم باران بنویس ایرانسل X دانلود آهنگ برایم نم باران بنویس با لینک مستقیم X متن آهنگ برایم نم باران بنویس X&nb

حسین بازدید : 253 جمعه 21 تیر 1398
X دانلود آهنگ برایم نم باران بنویس با کیفیت 320 X کد آهنگ پیشواز برایم نم باران بنویس ایرانسل X دانلود آهنگ برایم نم باران بنویس با لینک مستقیم X متن آهنگ برایم نم باران بنویس X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ X دانلود ریمیکس برایم نم باران بنویس X کد آهنگ پیشواز برایم نم باران بنویس همراه اول X دانلود آهنگ برایم نم باران بنویس X دانلود آهنگ جدید برایم نم باران بنویس

 

نیمه شب بیرون زدم رفتم پی می خواریم تا در میخانه رفتم در پی دلداریم
دوش دیدم در میخانه صفست از عاشقان ای خدا ناخورده می من به شما رسیده ام

یا رب امشب برایم نمه باران بنویس دو سه شب پرسه زدن تویه خیابان بنویس

یارم آخر ز غمه عشق تو دیوانه شدم بیخود از خود شدمو راهیه میخانه شدم
آنقدر باده بنوشم که شوم مستو خراب نه دگر دوست شناسم نه دگر جام شراب

شعر آهنگ جدید حمید هیراد خدا

خوش خرامان میروی ای جانه جان بی من مرو سرو خرامانه منی در دلو جان بی من مرو
این جهان با تو خوشست و آن جهان با تو خوشست این جهان بی من مباشو آن جهان بی من مرو

مونسه شبهای دل زارم ای تو که شدی همه دار و ندارم یا رب یا رب یا رب یا رب
مرهم قلبو دله بیقرارم ای که تو شدی همه دار و ندارم یا رب یا رب یا رب یا رب

آنقدر باده بنوشم که شوم مستو خراب نه دگر دوست شناسم نه دگر جام شراب

یا رب ای دل عشقه تو صبر و ثباتم میدهد عطر تو وقت سحر از غصه نجاتم میدهد
یا رب امشب برایم نمه باران بنویس دو سه شب پرسه زدن تویه خیابان بنویس
یا رب امشب برایم نمه باران بنویس

خوش خرامان میروی ای جانه جان بی من مرو سرو خرامانه منی در دلو جان بی من مرو
این جهان با تو خوشست و آن جهان با تو خوشست این جهان بی من مباشو آن جهان بی من مرو

امان امان امان ای دل , امان امان امان ای دل

darvishmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ برایم نم باران بنویس با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز برایم نم باران بنویس ایرانسل دانلود آهنگ برایم نم باران بنویس با لینک مستقیم متن آهنگ برایم نم باران بنویس دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ دانلود ریمیکس برایم نم باران بنویس کد آهنگ پیشواز برایم نم باران بنویس همراه اول دانلود آهنگ برایم نم باران بنویس دانلود آهنگ جدید برایم نم باران بنویس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو