loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ روزا نمیگذره از اردلان افشار چی فکرشو میکرد روزای خوبمونفراموشش بشه از پیش من برهبه زور زنده ام سرگیجه دارموحالم بده چرا روزا نمیگذرهکی فکرشو میکرد بتونم و ندمازم بگیرتش موندم توو رفتنشهنوز

حسین بازدید : 81 سه شنبه 25 تیر 1398
متن آهنگ روزا نمیگذره از اردلان افشار

چی فکرشو میکرد روزای خوبمون
فراموشش بشه از پیش من بره
به زور زنده ام سرگیجه دارمو
حالم بده چرا روزا نمیگذره

کی فکرشو میکرد بتونم و ندم
ازم بگیرتش موندم توو رفتنش
هنوز نتونستم کنار بیام و هی


درگیر حسرتم موندم توی غمش

اون زندگیمو تو مشتش گرفتو
میگن که دستاشو محکم گرفتو
هی آه میکشم بغضم گرفتو
عین خیالش نیست اون راحته بی من

تکست آهنگ روزا نمیگذره از اردلان افشار


تنها گذاشت منو چجوری خوب بشم
نفس نمیذاره اون همه خاطره
تضاهر میکنم آرومم این روزا
فکر میکنن دیگه اون اون حس گشتنش

اون زندگیمو تو مشتش گرفتو
میگن که دستاشو محکم گرفتو
هی آه میکشم بغضم گرفتو
عین خیالش نیست اون راحته بی من

منبع - بالموزیک

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (7.88 مگابایت)







برچسب ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ اردلان افشار به نام روزا نمیگذره دانلود آهنگ جدید اردلان افشار به نام روزا نمیگذره دانلود آهنگ اردلان افشار به نام روزا نمیگذره با لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز اردلان افشار به نام روزا نمیگذره ایرانسل دانلود ریمیکس اردلان افشار به نام روزا نمیگذره دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ اردلان افشار به نام روزا نمیگذره با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز اردلان افشار به نام روزا نمیگذره همراه اول متن آهنگ اردلان افشار به نام روزا نمیگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو