loading...

موزیک باحال درخواستی

X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ میخوای آغوشتو ازمن بگیری با کیفیت 320 X دانلود آهنگ جدید میخوای آغوشتو ازمن بگیری X کد آهنگ پیشواز میخوای آغوشتو ازمن بگیری همراه اول X دانلود

حسین بازدید : 98 شنبه 29 تیر 1398
X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ میخوای آغوشتو ازمن بگیری با کیفیت 320 X دانلود آهنگ جدید میخوای آغوشتو ازمن بگیری X کد آهنگ پیشواز میخوای آغوشتو ازمن بگیری همراه اول X دانلود آهنگ X کد آهنگ پیشواز میخوای آغوشتو ازمن بگیری ایرانسل X دانلود ریمیکس میخوای آغوشتو ازمن بگیری X متن آهنگ میخوای آغوشتو ازمن بگیری X دانلود آهنگ میخوای آغوشتو ازمن بگیری با لینک مستقیم X دانلود آهنگ میخوای آغوشتو ازمن بگیری

 

 میخوای آغوشتو از من بگیری مث دیوونه ها تشبیش دارم

آخه میدونم اینو بی تو هر شب چه روزای بدی در پیش دارم

میخوای یادم بده روزای خوبو که توی خاطراتم جون گرفته

نگاه کن قلب خستم سختی ها رو به عشق موندنت آسون گرفته

نزار دستام گم شه نزار دیوونه تر شم دل من جا بمونه خودم غرق سفر شم

از این روزای سخت و پر از دلشوره سیرم یه کاری کن عزیزم دارم از دست میرم

 

کمک کن از شب تردید رد شم دوباره عاشقم شو باورم کن

نزار از آسمون تو بیافتم بمونو عشقتو بالو پرم کن

میخوای آغوشتو از من بگیری مث دیوونه ها تشبیش دارم

آخه میدونم اینو بی تو هر شب چه روزای بدی در پیش دارم

نزار دستام گم شه نزار دیوونه تر شم دل من جا بمونه خودم غرق سفر شم

از این روزای سخت و پر از دلشوره سیرم یه کاری کن عزیزم دارم از دست میرم

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ میخوای آغوشتو ازمن بگیری با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید میخوای آغوشتو ازمن بگیری کد آهنگ پیشواز میخوای آغوشتو ازمن بگیری همراه اول دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز میخوای آغوشتو ازمن بگیری ایرانسل دانلود ریمیکس میخوای آغوشتو ازمن بگیری متن آهنگ میخوای آغوشتو ازمن بگیری دانلود آهنگ میخوای آغوشتو ازمن بگیری با لینک مستقیم دانلود آهنگ میخوای آغوشتو ازمن بگیری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو