loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ جدید رضا رامیار به نام بریز بهمبریز بهم , بریز بهمبشکن آرامشمو بیا نزدیکتر میدونی کـه جز تو با همه غریبم عشق تو دیگـه این قلبمو زخمی کردزخمی که رو قلبم شده عمیق تر بریز بهم زند

حسین بازدید : 52 چهارشنبه 02 مرداد 1398



متن آهنگ جدید رضا رامیار به نام بریز بهم

بریز بهم , بریز بهم

بشکن آرامشمو بیا نزدیکتر

 میدونی کـه جز تو با همه غریبم

 عشق تو دیگـه این قلبمو زخمی کرد

زخمی که رو قلبم شده عمیق تر

 بریز بهم زندگیمو دنیامو ازم بگیر

 هرچی تو قلبته میخوام همشو به من بگی



بُر خورده قلب من ساده با تو بی عقل

 نمیخوام یه روزی جداشی و بری بی من

دارو ندارمو ازم بگیر ولی هیچوقت نگو به من نگو که میخوای بری

دنیارو نمیخوام عشق تو نباشه

 حتی اگه زندگیم از هم بپاشه

 بریز بهم زندگیمو دنیامو ازم بگیر

 هرچی تو قلبته میخوام همشو به من بگی

بُر خورده قلب من ساده باتو بی عقل

 نمیخوام یه روزی جداشی و بری بی من





منبع نیوسانگ







برچسب ها متن آهنگ رضا رامیار به نام بریز بهم دانلود ریمیکس رضا رامیار به نام بریز بهم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ رضا رامیار به نام بریز بهم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید رضا رامیار به نام بریز بهم کد آهنگ پیشواز رضا رامیار به نام بریز بهم ایرانسل دانلود آهنگ رضا رامیار به نام بریز بهم با کیفیت 320 دانلود آهنگ رضا رامیار به نام بریز بهم با لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز رضا رامیار به نام بریز بهم همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو