loading...

موزیک باحال درخواستی

تو این شبای سوت و کور … که راه به جایی ندارم از این قفس که خونمه … راه رهایی ندارم به هر دری که می رسم … به روی من بسته میشه حتی دیگه سایه من … از خود من خسته میشه یه جای د

حسین بازدید : 105 چهارشنبه 23 مرداد 1398

تو این شبای سوت و کور … که راه به جایی ندارم
از این قفس که خونمه … راه رهایی ندارم
به هر دری که می رسم … به روی من بسته میشه
حتی دیگه سایه من … از خود من خسته میشه
یه جای دنج بی صدا … برای گریه هام میخوام
با کوله بار انتظار … شبونه پا به پا میام
تو این شبای سوت و کور … که راه به جایی ندارم
از این قفس که خونمه … را ه رهایی ندارم
تو جاده های بی عبور … مسافر تنها منم
آروم آروم می شکنم و … از خودمم دل می کَنم


غروب میشه, با دل شب … دردامو تقسیم میکنم
یه شکل بی جون و رمق … تو آینه ترسیم می کنم
یه پنجره نیست که به من … آسمونو نشون بده
هوای تازه ای میخوام … به من دوباره جون بده
تو جاده های بی عبور … مسافر تنها منم
آروم آروم می شکنم و … از خودمم دل می کَنم
غروب میشه, با دل شب … دردامو تقسیم میکنم
یه شکل بی جون و رمق … تو آینه ترسیم می کنم
یه پنجره نیست که به من … آسمونو نشون بده
هوای تازه ای میخوام … به من دوباره جون بده







برچسب ها متن آهنگ حسین زمان به نام خسته کد آهنگ پیشواز حسین زمان به نام خسته برای ایرانسل دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود ریمیکس حسین زمان به نام خسته کد آهنگ پیشواز حسین زمان به نام خسته برای همراه اول دانلود آهنگ جدید حسین زمان به نام خسته لینک مستقیم دانلود آهنگ بی کلام حسین زمان به نام خسته دانلود آهنگ حسین زمان به نام خسته دانلود آهنگ حسین زمان به نام خسته با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو