loading...

موزیک باحال درخواستی

  گفته بودم اَگه برگردی دوباره ♫♪غم میره از دل و تاریکی میمیره ♫♪بعد از اون بی تو نشستن ها یه روزی ♫♪دست های سردم رو دست تو میگیره ♫♪اومدی اما دیدم دست تو سرده / گفتی اون روزها دیگه بر نمی گ

حسین بازدید : 39 سه شنبه 05 شهریور 1398

 

گفته بودم اَگه برگردی دوباره

♫♪
غم میره از دل و تاریکی میمیره

♫♪
بعد از اون بی تو نشستن ها یه روزی

♫♪
دست های سردم رو دست تو میگیره

♫♪
اومدی اما دیدم دست تو سرده / گفتی اون روزها دیگه بر نمی گرده ( یکبار تکرار )

گفته بودم اگه برگردی میبینی نقش

♫♪

 

غم ها رو تو آیینه چشمام

♫♪
میدونی این جا  ،، تو این خونه غمگین

♫♪
رنگ بی رنگی گرفته بی‌تو دنیام

♫♪
اومدی اما دیدم دست تو سرده / گفتی اون روزها دیگه بر نمی گرده ( یکبار تکرار )

ر
گفته بودم اگه برگردی می‌بینی

♫♪
رو این پنجره ها اسم تو مونده

♫♪
قصه اومدنت باز منو تنها توی

♫♪
این تاریکی شب ها نشونده

♫♪
بی تو موندن لحظه‌ی جبر منه

♫♪
صبر ایوب زمان ، صبر منه

♫♪
خونه بی تو خونه نیست قبر منه

♫♪
بیا تا اون روزهای خوبم بیاد

♫♪
دسته من گرمی دستاتو می خواد

♫♪


قهر تو جونمو آتیش می زنه

 

https://98ava.ir







برچسب ها متن اهنگ جواد یساری گفته بودم دانلود آهنگ گفته بودم اگه برگردی دوباره از جواد یساری دانلود آهنگ جواد یساری اگه برگردی دوباره دانلود آهنگ جواد یساری اومدی اما دیدم دانلود آهنگ صبر ایوب یساری 320 دانلود صبر ایوب با کیفیت 320 صبر ایوب یساری با کیفیت صبر ایوب جواد یساری صبر ایوب جواد یساری کنسرت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو