loading...

موزیک باحال درخواستی

تا دامن از من کشیدی ای سرو سیمین تن من هر شب ز خونابه‌ی دل پر گل بود دامن من بنشین چو گل در کنارم تا بشکفد گل ز خارم ای روی تو لاله زارم و ای موی تو سوسن من تا عشق و رندی‌ست کیشم یکسان بود ن

حسین بازدید : 41 پنجشنبه 07 شهریور 1398

تا دامن از من کشیدی ای سرو سیمین تن من
هر شب ز خونابه‌ی دل پر گل بود دامن من
بنشین چو گل در کنارم تا بشکفد گل ز خارم
ای روی تو لاله زارم و ای موی تو سوسن من
تا عشق و رندی‌ست کیشم یکسان بود نوش و نیشم
من دشمن جان خویشم گر او بود دشمن من
قسمت اگر زهر اگر مار، بالین اگر خار اگر گل

غمگین نباشم که باشد کوی رضا مسکن من
ای گریه دل را صفا ده، رنگی به رخسار ما ده
خاکم به باد فنا ده، ای سیل بنیان کن من
وی مرغ شب همرهی کن زاری به حال رهی کن
تا بر دلم ره نیابد صیاد صید افکن من

 

http://www.myfaza2music.net

 







برچسب ها دانلود آهنگ بی کلام ای گریه دل را صفا ده دانلود ریمیکس ای گریه دل را صفا ده دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ ای گریه دل را صفا ده دانلود آهنگ جدید ای گریه دل را صفا ده لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز ای گریه دل را صفا ده برای همراه اول کد آهنگ پیشواز ای گریه دل را صفا ده برای ایرانسل متن آهنگ ای گریه دل را صفا ده دانلود آهنگ ای گریه دل را صفا ده با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو