loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود نوحه همه رفتن حرم من نرفتم,    دانلوداهنگ همه رفتن کربلا من نرفتم ای خدا,    دانلود همه رفتن کربلا من نرفتم mp3,    نوحه همه رفت

حسین بازدید : 461 چهارشنبه 20 شهریور 1398




,    دانلود نوحه همه رفتن حرم من نرفتم
,    دانلوداهنگ همه رفتن کربلا من نرفتم ای خدا
,    دانلود همه رفتن کربلا من نرفتم mp3
,    نوحه همه رفتن کربلا من نرفتم ای خدا علیمی
,    همه رفتن ای خدا من نرفتم کربلا mp3
,    همه رفتن کربلا من نرفتم علیمی صوتی
,    دانلوداهنگ صوتی همه رفتن کربلا من نرفتم ای خدا
,    دانلود مداحی همه رفتن ومن نرفتم حرم
,    دانلود صوتی همه رفتن ای خدا من نرفتم کربلا سید ذاکر

,   



 

music-fa.com

متن نوحه همه رفتن ای خدا من نرفتم کربلا جواد ذاکر

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

یه سوال دارم… مگر ما دل نداریم، ای خدا؟ ●♪♫
یا مگر جا تنگ بود از بهر ما؛ در کربلا؟ ●♪♫
کی روا باشد؛ گل از ما و گلاب از دیگران…؟ ●♪♫
غمِ روی ساقی از ما و شراب از دیگران… ●♪♫
یا حسین… یا حسین… یا حسین ثارالله… ●♪♫
نمی دونم چه سر زد از من؛ که بر غمت مبتلا شدم ●♪♫
مبتلا بر فراقت؛ ای کشته ی سر از تن جدا شدم ●♪♫
ای خدا! جون نمیدهم؛ تا حسینوُ بر من نشون بدی… ●♪♫
منو تا دستِ تیر مژگان یار ابرو کمون ندی ●♪♫
بخواهی یا نخواهی؛ یه روز برا دیدنت میام ●♪♫


تو میدونی اگر بیام یا نیام؛ چقدر من تورو میخوام ●♪♫
یا حسین؛ خوب میدونی من از روزِ ازل دیوونت بودم! ●♪♫
خبر از هستی نبود؛ من جاروکشِ می خونت بودم! ●♪♫
ای خدا مرغِ جانِ ما را؛ به جانب کربلا ببر ●♪♫
به زیارتگه عباس بن علی مرتضی ببر ●♪♫
همه رفتن ای خدا… همه رفتن ای خدا… ●♪♫
من نرفتم کربلا… من نرفتم کربلا… ●♪♫
یه سوال دارم مگر ما دل نداریم، ای خدا؟ ●♪♫
یا مگر جا تنگ بود از بهر ما؛ در کربلا؟ ●♪♫

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود نوحه همه رفتن حرم من نرفتم دانلوداهنگ همه رفتن کربلا من نرفتم ای خدا دانلود همه رفتن کربلا من نرفتم mp3 نوحه همه رفتن کربلا من نرفتم ای خدا علیمی همه رفتن ای خدا من نرفتم کربلا mp3 همه رفتن کربلا من نرفتم علیمی صوتی دانلوداهنگ صوتی همه رفتن کربلا من نرفتم ای خدا دانلود مداحی همه رفتن ومن نرفتم حرم دانلود صوتی همه رفتن ای خدا من نرفتم کربلا سید ذاکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو