loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ مهمانت کنم از علی یاری یک شب دلم خواهد که مهمانت کنماز دیده بی گانه پنهانت کنمنازت کشم مستت کنم مست و غزل خوانت کنمهمراز دل دمساز دل هم صحبت جانت کنمنغمه بر آرم از سازی مستانه خوانم آوازید

حسین بازدید : 37 شنبه 23 شهریور 1398
متن آهنگ مهمانت کنم از علی یاری
یک شب دلم خواهد که مهمانت کنم
از دیده بی گانه پنهانت کنم
نازت کشم مستت کنم مست و غزل خوانت کنم
همراز دل دمساز دل هم صحبت جانت کنم

نغمه بر آرم از سازی مستانه خوانم آوازی
در گوش تو گویم رازی
یک شب دلم خواهد که مهمانت کنم

 

 


از دیده بیگانه پنهانت کنم

تکست آهنگ مهمانت کنم از علی یاری



بیا که از جا خیزم به پای تو گل ریزم
قدم بنه به کلبه ام ببر تو از دستم یک شب
ز باده نگاه خود بیا بکن مستم یک شب
چه می شود باری که از ره یاری
قدم تو بگذاری به دیده من
دیده به ره دارد در این شب تارم
بیا تو ای یار رمیده من

 

 

منبع بالموزیک







برچسب ها کد پیشواز علی یاری به نام مهمانت کنم همراه اول متن و شعر آهنگ علی یاری به نام مهمانت کنم کد پیشواز علی یاری به نام مهمانت کنم ایرانسل دانلود آهنگ جدید علی یاری به نام مهمانت کنم لینک مستقیم دانلود ریمیکس علی یاری به نام مهمانت کنم دانلود آهنگ علی یاری به نام مهمانت کنم دانلود آهنگ علی یاری به نام مهمانت کنم با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو