loading...

موزیک باحال درخواستی

    ز فروردین شد شکفته چمن گل نو شد زیب دشت و دمن کجایی ای نازنین گل من بهار آمد با گل و سنبل ز بیداد گل نعره زد بلبل دل بلبل نازک است ای گل دل او را از جفا مشکن بهار از گل سایبان دارد&

حسین بازدید : 325 پنجشنبه 28 شهریور 1398

 

 

ز فروردین شد شکفته چمن

گل نو شد زیب دشت و دمن
کجایی ای نازنین گل من بهار آمد با گل و سنبل

ز بیداد گل نعره زد بلبل دل بلبل نازک است ای گل

دل او را از جفا مشکن بهار از گل سایبان دارد  دربغا کز پی خزان دارد

دانلود آهنگ ز فروردین شد از قمرالملوک

خوش آن کس کاو یاری جوان دارد

بتی تازه با شراب کهن دلم گشت از چرخ بوقلمون

چو جام می ‌لب به لب پرخون غم عشقت شد برغمم افزون

 

شد از ستمت ز دست غمت غرق خون دل من

مجنون دل من محزون دل من پر ز خون دل من
دانلود آهنگ ز فروردین شد از قمرالملوک

نگارا رحمی نما به چشم ترم
که‌ من از زلفت بتا شکسته ترم
اگر بردم جان از غم دوران
ز درد فراق تو جان نبرم
عزیز دلم بت چگلم آبروی چمن
بهار مرا خزان منما نازنین گل من

 

http://nakaman1.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید به فروردین شد شکفته چمن لینک مستقیم دانلود آهنگ به فروردین شد شکفته چمن با کیفیت 320 کد پیشواز به فروردین شد شکفته چمن ایرانسل دانلود آهنگ به فروردین شد شکفته چمن دانلود ریمیکس به فروردین شد شکفته چمن کد پیشواز به فروردین شد شکفته چمن همراه اول متن و شعر آهنگ به فروردین شد شکفته چمن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو