loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ جان من و جان تو از محمدرضا علیمردانی چشم تو در چشمم و این حال تماشایی و باران بزند وای حدس تو از حسم و این حس معمایی و باران بزند وای عطر نم و شرم کم و صوت تو در هر قدم و لرزش دستم 

حسین بازدید : 269 پنجشنبه 11 مهر 1398

دانلود آهنگ جان من و جان تو از محمدرضا علیمردانی

چشم تو در چشمم و این حال تماشایی و باران بزند وای
حدس تو از حسم و این حس معمایی و باران بزند وای
عطر نم و شرم کم و صوت تو در هر قدم و لرزش دستم 
دست تو در دستم و رسوایی و باران بزند وای وای وای

ای وای چه حالی چه هوایی چه عبوری
ای وای چه احساس خدایی چه حضوری
من با تو و تو با من و پایان جدایی
ای وای چه رویایی چه حالی چه سروری

 

 

 

جان که هستم ز تو
جان که هستی ز من
جان که مستم ز تو
جان که مستی ز من

جانِ من از آن تو
جانِ تو درمان من
جانِ من و جان تو
جانِ تو و جان من

چشم تو در چشمم و این حال تماشایی و باران بزند وای
حدس تو از حسم و این حس معمایی و باران بزند وای

https://navatv.com

دانلود کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام علیرضا مردانی ای وای دانلود ترانه علیرضا مردانی ای وای آهنگ بیکلام علیرضا مردانی ای وای تکست آهنگ علیرضا مردانی ای وای موزیک ویدیو علیرضا مردانی ای وای دانلود و متن اهنگ علیرضا مردانی ای وای علیرضا مردانی ای وای دانلود آهنگ علیرضا مردانی ای وای بهمراه متن دانلود آهنگ جدید علیرضا مردانی ای وای دانلود آهنگ زیبای علیرضا مردانی ای وای متن آهنگ علیرضا مردانی ای وای آکورد آهنگ علیرضا مردانی ای وای دانلود آهنگ mp3 علیرضا مردانی ای وای کد آهنگ پیشواز علیرضا مردانی ای وای کد آهنگ پیشواز علیرضا مردانی ای وای همراه اول کد آهنگ پیشواز علیرضا مردانی ای وای ایرانسل دانلود آهنگ جدید علیرضا مردانی ای وای با لینک مستقیم دانلود موزیک علیرضا مردانی ای وای دانلود ریمیکس علیرضا مردانی ای وای متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو