loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ علیرضا فرد بنام چیه دلم گرفتی,    دانلود آهنگ چیه دلم گرفتی از علیرضا فرد با کیفیت 320,    دانلود اهنگ چیه دلم گرفتی ازعلیرضافرد, &nb

حسین بازدید : 226 پنجشنبه 11 مهر 1398


,    دانلود اهنگ علیرضا فرد بنام چیه دلم گرفتی
,    دانلود آهنگ چیه دلم گرفتی از علیرضا فرد با کیفیت 320
,    دانلود اهنگ چیه دلم گرفتی ازعلیرضافرد
,    دانلود اهنگ چیه دلم گرفتی از محسن یگانه
,    اهنگ چیه دلم گرفته محسن یگانه
,    آهنگ غمگین عاشقانه چیه دلم گرفتی
,    دانلود آهنگ علیرضا فرد چیه دلم گرفتی
,    کلیپ علیرضا فرد چیه دلم گرفتی
,    کلیپ چیه دلم گرفتی واسه چی داری گریه میکنی

,   

 

 

https://www.rosemusics.com/1397/10/%DA%86%DB%8C%D9%87-%D8%AF%D9%84%D9%85-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D9%81%D8%B1%D8%AF.html

چیه دلم گرفتی

واسه چی داری گریه می کنی

چیه دلم شکستی

واسه کی داری گریه می کنی

چیه دلم غریبی

چی دیدی داری گریه می کنی

میگی گذاشته رفته

اونی که مثل نفس تو بود

میگی دلتو شکسته

اونی که همه‌ ی کس تو بود

میگی دیدی نمونده

پای همه حرفایی که زده بود

دل من میدونم داری دیوونه میشی اما باز بیخیالش

دل من میدونم داری ویرونه میشی اما باز بیخیالش

چیه دلم گرفتی

واسه چی داری گریه می کنی

چیه دلم شکستی

واسه کی داری گریه می کنی

چیه دلم غریبی

چی دیدی داری گریه می کنی

میگی گذاشته رفته

اونی که مثل نفس تو بود

میگی دلتو شکسته

اونی که همه‌ ی کس تو بود

میگی دیدی نمونده

پای همه حرفایی که زده بود

دل من میدونم داری دیوونه میشی اما باز بیخیالش

دل من میدونم داری ویرونه میشی اما باز بیخیالش

 

دانلود MP3 با کیفیت 128kbps

 

 

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ علیرضا فرد بنام چیه دلم گرفتی دانلود آهنگ چیه دلم گرفتی از علیرضا فرد با کیفیت 320 دانلود اهنگ چیه دلم گرفتی ازعلیرضافرد دانلود اهنگ چیه دلم گرفتی از محسن یگانه اهنگ چیه دلم گرفته محسن یگانه آهنگ غمگین عاشقانه چیه دلم گرفتی دانلود آهنگ علیرضا فرد چیه دلم گرفتی کلیپ علیرضا فرد چیه دلم گرفتی کلیپ چیه دلم گرفتی واسه چی داری گریه میکنی دانلود اهنگ علیرضا فرد چیه دلم گرفتی دانلود ریمیکس اهنگ چیه دلم گرفتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو