loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ Mp3 نیما علامه به نام وابستت شدم,    دانلود آهنگ Mp3 وابستت شدم شدیدا دوست دارم,    دانلود آهنگ Mp3 وابستت شدم از احمد

حسین بازدید : 43 چهارشنبه 25 دی 1398


,   
,    دانلود آهنگ Mp3 نیما علامه به نام وابستت شدم
,    دانلود آهنگ Mp3 وابستت شدم شدیدا دوست دارم
,    دانلود آهنگ Mp3 وابستت شدم از احمد سعیدی
,    اهنگ Mp3 های احمد سعیدی وابستت شدم
,    دانلود اهنگ Mp3 های قدیمی نیما علامه
,    دانلود آهنگ Mp3 قدیمی نیما
,    دانلود آهنگ

این قدر چهرت پر احساس
که دردمو میبره
حسی که من دارم به تو
از یک عشق ساده بیشتره
این قد زیباست لبخندت
که اخم منو میشکنه
من خموشم اما مطمئنم که قلب تو روشنه
واسه یک بار بشین به پای حرفم
از ته قلبم تو رو می‌خوام
وابستت شدم و به تو کردم عادت
دیونتم عشقم تو باید مال من باشی‌
این قدر مهربونی که هیچ کی‌ نمیخواد از تو بگذره
حسی که من دارم به تو از یک عشق ساده بیشتره
این قدر د‌ل نشین خیالت که هر لحظه‌ای با من
من زنده‌ام و نبضم فقط با وجود گرمت می‌زنه
واسه یک بر بشین پای حرفم
از ته قلبم تو رو می‌خوام
وابستت شدم و به تو کردم عادت
دیونتم عشقم تو باید مال من باشی‌

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ Mp3 نیما علامه به نام وابستت شدم دانلود آهنگ Mp3 وابستت شدم شدیدا دوست دارم دانلود آهنگ Mp3 وابستت شدم از احمد سعیدی اهنگ Mp3 های احمد سعیدی وابستت شدم دانلود اهنگ Mp3 های قدیمی نیما علامه دانلود آهنگ Mp3 قدیمی نیما دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو