loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ mp3 کار دلم به جان رسد,    آهنگ mp3 کار دلم به جان رسد محسن چاوشی,    دانلود آهنگ mp3 خربزه در دهان مکن شهرام ناظری,    دان

حسین بازدید : 35 یکشنبه 15 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 کار دلم به جان رسد
,    آهنگ mp3 کار دلم به جان رسد محسن چاوشی
,    دانلود آهنگ mp3 خربزه در دهان مکن شهرام ناظری
,    دانلود آهنگ mp3 کو به کو محسن چاوشی با لینک مستقیم
,    خربزه در دهان مکن به چه معناست
,    معنی شعر دوش چه خورده ای دلا
,    آهنگ mp3 دوش چه خورده ای دلا
,    متن آهنگ mp3 کو به کو محسن چاوشی
,    دانلود آلبوم من خود آن سیزدهم
,    دانلود آهنگ

 

 

متن آهنگ کو به کو از محسن چاوشی

دوش چه خورده اي دلا راست بگو نهان مکن
چون خمشان بي گنه روي بر آسمان مکن

باده خاص خورده اي نقل خلاص خورده اي
بوي شراب مي زند خربزه در دهان مکن

دوش شراب ريختي وز بر ما گريختي
بار دگر گرفتمت بار دگر چنان مکن

کار دلم به جان رسد کارد به استخوان رسد
ناله کنم بگويدم دم مزن و بيان مکن

اي دل پاره پاره ام ديدن او است چاره ام
Ey Del Pare Paream Didane Ou Ast Chaream

اوست پناه و پشت من تکيه بر اين جهان مکن
Oust Panaho Poshte Man Tekye Bar In Jahan Makon

ترانه آهنگ کو به کو از محسن چاوشی

هين کژ و راست مي‌روي باز چه خورده‌اي بگو
مست و خراب مي‌روي خانه به خانه کو به کو

عمر تو رفت در سفر با بد و نيک و خير و شر
همچو زنان خيره سر حجره به حجره شو به شو

با که حريف بوده‌اي بوسه ز که ربوده‌اي
زلف که را گشوده‌اي حلقه به حلقه مو به مو

کار دلم به جان رسد کارد به استخوان رسد
ناله کنم بگويدم دم مزن و بيان مکن

اي دل پاره پاره ام ديدن او است چاره ام
Ey Del Pare Paream Didane Ou Ast Chaream

اوست پناه و پشت من تکيه بر اين جهان مکن
Oust Panaho Poshte Man Tekye Bar In Jahan Makon







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 کار دلم به جان رسد آهنگ mp3 کار دلم به جان رسد محسن چاوشی دانلود آهنگ mp3 خربزه در دهان مکن شهرام ناظری دانلود آهنگ mp3 کو به کو محسن چاوشی با لینک مستقیم خربزه در دهان مکن به چه معناست معنی شعر دوش چه خورده ای دلا آهنگ mp3 دوش چه خورده ای دلا متن آهنگ mp3 کو به کو محسن چاوشی دانلود آلبوم من خود آن سیزدهم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو