loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ منو ببینی میبینی غم تو چشامه نرو,    میبینی غم تو چشامه نرو مهدی صاد,    کی مثل تو دلمو شکست رو دلم هرچی,    اهنگ کی مثل تو

حسین بازدید : 461 جمعه 19 مهر 1398


,    دانلود آهنگ منو ببینی میبینی غم تو چشامه نرو
,    میبینی غم تو چشامه نرو مهدی صاد
,    کی مثل تو دلمو شکست رو دلم هرچی
,    اهنگ کی مثل تو دلمو شکست رو دلم هرچی که هست
,    دانلود اهنگ بگو کی مثل تو دلمو شکست
,    دانلود اهنگ عکس دوتایی از مهدی صاد
,    حامد برادران عکس دوتایی
,    بگو کی مثل من میمیره برات
,    متن عکس دوتایی حامد برادران

,   

 

https://www.jenabmusic.com/45151/music-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AD%D8%A7%D9%85%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D8%AF%D9%88%D8%AA%D8%A7%DB%8C%DB%8C.html

کی مثه تو دلمو شکست رو دلم رو هر چی که هست بگو مثه تو کی چشماشو بست

بگو کی مثه منه که بمیره برات تو رو جوری که تو هستی بخواد شده دیوونه ی خاطره هات

چجوری قید این عشقو زدی چجوری بد شدنو بلدی

حالا که دل بستم تو میخوای بری جواب دلم رو ندی

میبینی غم تو چشامه نرو هنوزم عطرتو باهامه نرو
میدونی بی تو نمیشه بمون همه چی خاطره میشه نرو

این تنهایی منو دیوونه کرده کجایی تو هنوز تویه خاطره هایی مثه عکسای خوب دوتایی
برگردی کاش به منی که بدونه تو اشکاش داره میریزه گوشه ی چشماش

مثه اون روزا عاشقه من باش

شعر آهنگ جدید حامد برادران عکس دوتایی

یادت نیست میدونم دیگه اسم منو نداری دیگه حس به منو
هر چی که بود رفتی و دل کندی چه زود واست آسونه ولی واسه من ساده نبود

چجوری قید این عشقو زدی چجوری بد شدنو بلدی

حالا که دل بستم تو میخوای بری جواب دلم رو ندی

میبینی غم تو چشامه نرو هنوزم عطرتو باهامه نرو
میدونی بی تو نمیشه بمون همه چی خاطره میشه نرو

این تنهایی منو دیوونه کرده کجایی تو هنوز تویه خاطره هایی مثه عکسای خوب دوتایی
برگردی کاش به منی که بدونه تو اشکاش داره میریزه گوشه ی چشماش

مثه اون روزا عاشقه من باش

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ منو ببینی میبینی غم تو چشامه نرو میبینی غم تو چشامه نرو مهدی صاد کی مثل تو دلمو شکست رو دلم هرچی اهنگ کی مثل تو دلمو شکست رو دلم هرچی که هست دانلود اهنگ بگو کی مثل تو دلمو شکست دانلود اهنگ عکس دوتایی از مهدی صاد حامد برادران عکس دوتایی بگو کی مثل من میمیره برات متن عکس دوتایی حامد برادران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو