loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ نفهمیدم چطور مهرت به دلم نشست,    دانلود آهنگ وابسته مجید یحیایی با کیفیت 320,    دانلود آلبوم مجید یحیایی سکوت مبهم,    دا

حسین بازدید : 35 یکشنبه 28 مهر 1398


,    دانلود آهنگ نفهمیدم چطور مهرت به دلم نشست
,    دانلود آهنگ وابسته مجید یحیایی با کیفیت 320
,    دانلود آلبوم مجید یحیایی سکوت مبهم
,    دانلود آهنگ مجید یحیایی زیر بارون
,    وابسته مجید یحیایی 320
,    مجید یحیایی اروم اروم
,    مجید یحیایی قدیمی
,    مجید یحیایی تقدیر
,    مجید یحیایی طاقت

 

http://muzicir.com/

متن آهنگ وابسته از مجید یحیایی

نمی دونم چطور مهرت به دلم نشست

نفهمیدم چه جور تو همه کسم شدی

این دلم خیلی به تو وابسته شده،میگم با من بمون

برات میگم از این دلم تورو که دوست داره

واسه دیدن تو یه لحظه آروم نداره

این دلم خیلی به تو وابسته شده،میگم با من بمون

نمی دونم چطور مهرت به دلم نشست

نفهمیدم چه جور تو همه کسم شدی

این دلم خیلی به تو وابسته شده،میگم با من بمون

برات میگم از این دلم تورو که دوست داره

واسه دیدن تو یه لحظه آروم نداره

این دلم خیلی به تو وابسته شده،میگم با من بمون

واسم یه عشقه نابی،بی تو که سرابی

تو اگه نباشی،توی اون میمیرم

به عشقت اسیرم، بی تو که غریبم

تو بمون کنارم،با تو جون میگیرم

واسم یه عشقه نابی،بی تو که سرابی

تو اگه نباشی،توی اون میمیرم

به عشقت اسیرم، بی تو که غریبم

تو بمون کنارم،با تو جون میگیرم

 

 

دانلود اهنگ - لینک کمکیلینک کمکی

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 2:48 - 1.6 MB

 







برچسب ها دانلود آهنگ نفهمیدم چطور مهرت به دلم نشست دانلود آهنگ وابسته مجید یحیایی با کیفیت 320 دانلود آلبوم مجید یحیایی سکوت مبهم دانلود آهنگ مجید یحیایی زیر بارون وابسته مجید یحیایی 320 مجید یحیایی اروم اروم مجید یحیایی قدیمی مجید یحیایی تقدیر مجید یحیایی طاقت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو