loading...

موزیک باحال درخواستی

X دانلود آهنگ با کیفبت اصلی سروش هامون تیک تاک X تکست آهنگ سروش هامون تیک تاک X دانلود آهنگ بیکلام سروش هامون تیک تاک X آلبوم سروش هامون تیک تاک X دانلود آهنگ جدید سروش هامون

حسین بازدید : 21 سه شنبه 30 مهر 1398
X دانلود آهنگ با کیفبت اصلی سروش هامون تیک تاک X تکست آهنگ سروش هامون تیک تاک X دانلود آهنگ بیکلام سروش هامون تیک تاک X آلبوم سروش هامون تیک تاک X دانلود آهنگ جدید سروش هامون تیک تاک با لینک مستقیم X اهنگ خام سروش هامون تیک تاک X سروش هامون تیک تاک X دانلود آهنگ سروش هامون تیک تاک X دانلود ریمیکس سروش هامون تیک تاک X موزیک ویدیو سروش هامون تیک تاک X کد آهنگ پیشواز سروش هامون تیک تاک X دانلود آهنگ زیبای سروش هامون تیک تاک X دانلود اهنگ قدیمی سروش هامون تیک تاک X دانلود آهنگ mp3 سروش هامون تیک تاک X دانلود آلبوم سروش هامون تیک تاک X متن آهنگ سروش هامون تیک تاک X متن آهنگ X دانلود آهنگ جدید سروش هامون تیک تاک X دانلود ترانه سروش هامون تیک تاک X دانلود موزیک سروش هامون تیک تاک

ای جان ای جان ای جان ای جان ای جان
ای جان
آهای همیشه شیطون دلمو میبری آسون
آهای نباشی تو لک آتیش پاره ی بانمک
قلبم با تیکو تاک ساعت داره میکوبه اره داره میکوبه با تو همه چی خوبه
چشمام نمیشه نبینه برق توی چشاتو دلم ردیفه با تو اره دارم هواتو
ای جان ای جان ای جان ای جان ای جان ای جان ای جان ای جان
عشقم عشقی از بس دل من دل بهت بست نداری دیگه رو دست اره خنده هاتم کشندس
عشقم عشقی از بس دل من دل بهت بست نداری دیگه رو دست اره خنده هاتم کشندس
ای جان ای جان
دلم دستته بدجوری وابستته بهم پس نده این دلی رو که دستته
علاقم به تو هر لحطه بیشتر میشه واسم عشقت مثه آب رو آتیشه
ای جان ای جان ای جان ای جان ای جان ای جان ای جان ای جان
عشقم عشقی از بس دل من دل بهت بست نداری دیگه رو دست اره خنده هاتم کشندس
عشقم عشقی از بس دل من دل بهت بست نداری دیگه رو دست اره خنده هاتم کشندس
ای جان ای جان ای جان ای جان ای جان ای جان ای جان ای جان
عشقم عشقی از بس دل من دل بهت بست نداری دیگه رو دست اره خنده هاتم کشندس
عشقم عشقی از بس دل من دل بهت بست نداری دیگه رو دست اره خنده هاتم کشندس

 

 

nex1music.ir

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی







برچسب ها دانلود آهنگ با کیفبت اصلی سروش هامون تیک تاک تکست آهنگ سروش هامون تیک تاک دانلود آهنگ بیکلام سروش هامون تیک تاک آلبوم سروش هامون تیک تاک دانلود آهنگ جدید سروش هامون تیک تاک با لینک مستقیم اهنگ خام سروش هامون تیک تاک سروش هامون تیک تاک دانلود آهنگ سروش هامون تیک تاک دانلود ریمیکس سروش هامون تیک تاک موزیک ویدیو سروش هامون تیک تاک کد آهنگ پیشواز سروش هامون تیک تاک دانلود آهنگ زیبای سروش هامون تیک تاک دانلود اهنگ قدیمی سروش هامون تیک تاک دانلود آهنگ mp3 سروش هامون تیک تاک دانلود آلبوم سروش هامون تیک تاک متن آهنگ سروش هامون تیک تاک متن آهنگ دانلود آهنگ جدید سروش هامون تیک تاک دانلود ترانه سروش هامون تیک تاک دانلود موزیک سروش هامون تیک تاک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو