loading...

موزیک باحال درخواستی

وایسا ، باید جواب قلبی که عاشق کردی رو بدی وایسا ، هنوز یه چیزایی مونده که باید به من بگی وایسا ، باید تموم خاطره هامو به من پس بدی وایسا ، نمی تونی هر وقت اینجوری به سرت زد بری وایسا ، تو هم باید

حسین بازدید : 31 چهارشنبه 01 آبان 1398

وایسا ، باید جواب قلبی که عاشق کردی رو بدی

وایسا ، هنوز یه چیزایی مونده که باید به من بگی

وایسا ، باید تموم خاطره هامو به من پس بدی

وایسا ، نمی تونی هر وقت اینجوری به سرت زد بری

وایسا ، تو هم باید مثل خودم دیوونه شی بد بری

 

 

 

 

» دانلود آهنگ وایسا «

 

nicmusic.net

متن آهنگ وایسا علی عبدالمالکی

 

 

وایسا ، تو هم باید هر وقت این بلا سرت اومد بری

♫♫♫

بی تو من دق می کنم نرو بری هق هق می کنم نرو

نذار اینجوری تموم بشه ، تو رو عاشق می کنم نرو

بی تو من دق می کنم نرو بری هق هق می کنم نرو

نذار اینجوری تموم بشه ، تو رو عاشق می کنم نرو

♫♫♫

با تو من خاطره دارم صبر کن بی تو من بی کس و کارم صبر کن

اگه تو کم بشی از تو دنیام کاری با دنیا ندارم صبر کن صبر کن

بی تو من دق می کنم نرو بری هق هق می کنم نرو

نذار اینجوری تموم بشه ، تو رو عاشق می کنم نرو

بی تو من دق می کنم نرو بری هق هق می کنم نرو

نذار اینجوری تموم بشه ، تو رو عاشق می کنم نرو







برچسب ها دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام وایسا وایسا علی عبدالمالکی 320 اهنگ وایسا باید جواب اهنگ وایسا از علی عبدالمالکی اپارات دانلود آهنگ علی عبدالمالکی بی تو من دق میکنم نرو متن آهنگ وایسا علی عبدالمالکی اهنگ وایسا نرو آهنگ وایسا باید جواب قلبی روکه عاشق کردی بدی دانلود اهنگ وایسا وایسا در نرو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو