loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ بی تو محسن یگانه,    آهنگ پیشواز محسن یگانه بی تو میمیرم,    دانلود آهنگ محسن یگانه میمیرم برات,    دانلود اهنگ محسن یگانه,

حسین بازدید : 35 پنجشنبه 09 آبان 1398


,    دانلود آهنگ بی تو محسن یگانه
,    آهنگ پیشواز محسن یگانه بی تو میمیرم
,    دانلود آهنگ محسن یگانه میمیرم برات
,    دانلود اهنگ محسن یگانه
,    دانلود آهنگ میمیرم برات محسن یگانه با گیتار
,    محسن یگانه بعد تو
,    متن آهنگ میمیرم برات محسن یگانه
,    آهنگ های قدیمی محسن یگانه
,    دانلود البوم جدید محسن یگانه
,   

 

https://www.bibakmusic.com

بسه این سکوتو بشکن دردو دل کن پا بذار رو غرورت

من خودم دریای دردم ولی بازم من میشم سنگ صبورت

میدونم اگه نباشی من مثل یه کوه دردم

یه جایی گوشه قلبت دنبال خودم میگردم میگردم میگردم میگردم

از سکوتت یه دنیا غصه میگیرم بی تو میمیرم من بی تو میمیرم

Az sokootet ye donya ghose migiram bi to mimiram man bi to mimiram

مثل تو من از این زمونه دلگیرم بی تو میمیرم من بی تو میمیرم

Mesle to man az in zamone delgiram bi to mimiram man bi to mimiram

ترانه آهنگ بی تو از محسن یگانه

میدونم اگه نباشی من مثل یه کوه دردم

یه جایی گوشه قلبت دنبال خودم میگردم میگردم میگردم میگردم

از سکوتت یه دنیا غصه میگیرم بی تو میمیرم من بی تو میمیرم

Az sokootet ye donya ghose migiram bi to mimiram man bi to mimiram

مثل تو من از این زمونه دلگیرم بی تو میمیرم من بی تو میمیرم

Mesle to man az in zamone delgiram bi to mimiram man bi to mimiram







برچسب ها دانلود آهنگ بی تو محسن یگانه آهنگ پیشواز محسن یگانه بی تو میمیرم دانلود آهنگ محسن یگانه میمیرم برات دانلود اهنگ محسن یگانه دانلود آهنگ میمیرم برات محسن یگانه با گیتار محسن یگانه بعد تو متن آهنگ میمیرم برات محسن یگانه آهنگ های قدیمی محسن یگانه دانلود البوم جدید محسن یگانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو