loading...

موزیک باحال درخواستی

چقد دستاتو کم دارم چقد دنیام تاریکه منو ببر به اون روزا به یاد اون روزایی که منو تو مال هم بودیم به فکر حال هم بودیم اگرچه غصه میخوردیم واسه همدیگه میمردیم تو اشک منو پاک کردی منم دستاتو بوسیدم ی

حسین بازدید : 47 سه شنبه 07 خرداد 1398

چقد دستاتو کم دارم چقد دنیام تاریکه

منو ببر به اون روزا به یاد اون روزایی که

منو تو مال هم بودیم به فکر حال هم بودیم

اگرچه غصه میخوردیم واسه همدیگه میمردیم

تو اشک منو پاک کردی منم دستاتو بوسیدم

یه روز گفتی دارم میرم دیگه چیزی نپرسیدم

دیگه چیزی نپرسیدم

آهای چشمام نبار دیگه کمی طاقت بیار دیگه

 

ببین بدجوری دلخستم هنوزم عاشقش هستم

میدونم که توهم چشمات همش درگیر اشکاشه

چرا آغوش تو دیگه نباید مال من باشه

نباید مال من باشه

+++++

آهای چشمام نبار دیگه کمی طاقت بیار دیگه

ببین بدجوری دلخستم هنوزم عاشقش هستم

میدونم که توهم چشمات همش درگیر اشکاشه

چرا آغوش تو دیگه نباید مال من باشه

نباید مال من باشه

http://sakhamusic.ir/

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل هنوزم عاشقت هستم متن آهنگ هنوزم عاشقت هستم کد آهنگ پیشواز همراه اول هنوزم عاشقت هستم دانلود آهنگ بیکلام هنوزم عاشقت هستم دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ هنوزم عاشقت هستم Download Music دانلود آهنگ هنوزم عاشقت هستم با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید هنوزم عاشقت هستم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو