loading...

موزیک باحال درخواستی

  X دانلود آهنگ علیرضا افتخاری به نام شب کوچه ها با کیفیت 320 X کد پیشواز علیرضا افتخاری به نام شب کوچه ها ایرانسل X دانلود ریمیکس علیرضا افتخاری به نام شب کوچه ها X دانلود آ

حسین بازدید : 33 شنبه 23 شهریور 1398

 

X دانلود آهنگ علیرضا افتخاری به نام شب کوچه ها با کیفیت 320 X کد پیشواز علیرضا افتخاری به نام شب کوچه ها ایرانسل X دانلود ریمیکس علیرضا افتخاری به نام شب کوچه ها X دانلود آهنگ علیرضا افتخاری به نام شب کوچه ها X دانلود آهنگ جدید علیرضا افتخاری به نام شب کوچه ها لینک مستقیم X متن و شعر آهنگ علیرضا افتخاری به نام شب کوچه ها X کد پیشواز علیرضا افتخاری به نام شب کوچه ها همراه اول

 

متن آهنگ شب کوچه ها از علیرضا افتخاری

سبو شکسته مست عشق در به در کوی توام
مست می ام اما هنوز لب تشنه ی روی توام
ای تو که اسمت با منه بی تو کجا سفر کنم
زنده به اسم تو شدم نمیشه بی تو سر کنم
بی تو کجا سفر کنم

 

 

 منبع بالموزیک


میخوام همه خبر بشن عاشق تر از من کسی نیست
دلسوخته اما تشنه ی دوباره سوختن کسی نیست
عاشق تر از من کسی نیست
سبو شکسته مست عشق در به در کوی توام
مست می ام اما هنوز لب تشنه ی روی توام

تکست آهنگ شب کوچه ها از علیرضا افتخاری



تو خلوت شب کوچه ها اسم تو رو داد میزنم
تا جون به تن مونده برام عشقتو فریاد میزنم
اسم تو رو داد میزنم عشقتو فریاد میزنم

شکوه بال و پر من تورو به آسمون برم
وقتی که تو با من باشی از همه کس عاشق ترم
اسم تورو داد میزنم عشقتو فریاد میزنم

سبو شکسته مست عشق در به در کوی توام
مست می ام اما هنوز لب تشنه ی روی توام
(
آهنگ شب کوچه ها از آلبوم شب کوچه های افتخاری)

 

 

 


DownloadSong By Alireza Eftekhari Called shab kocheha

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (5.40 مگابایت)


 

 







برچسب ها دانلود آهنگ علیرضا افتخاری به نام شب کوچه ها با کیفیت 320 کد پیشواز علیرضا افتخاری به نام شب کوچه ها ایرانسل دانلود ریمیکس علیرضا افتخاری به نام شب کوچه ها دانلود آهنگ علیرضا افتخاری به نام شب کوچه ها دانلود آهنگ جدید علیرضا افتخاری به نام شب کوچه ها لینک مستقیم متن و شعر آهنگ علیرضا افتخاری به نام شب کوچه ها کد پیشواز علیرضا افتخاری به نام شب کوچه ها همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو