loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ گلکم از افشین سپهر گلکم از افشین سپهر اين روزا اي گلکم خيلي بهونه گير شدي نکنه مي خواي بگي از من ديگه تو سير شدي تو خودت خوب مي دوني که من چقد د

حسین بازدید : 53 جمعه 05 آبان 1396


متن آهنگ گلکم از افشین سپهر

گلکم از افشین سپهر



اين روزا اي گلکم خيلي بهونه گير شدي

نکنه مي خواي بگي از من ديگه تو سير شدي

تو خودت خوب مي دوني که من چقد دوست دارم

اگه تنهام بذاري به خدا کم ميارم

تو مث نور اميدي توي زندگيِ من


که اگه بري مي ميره بعد تو اين روح و تن

مگه تو قول ندادي هميشه با من بموني

پس چرا من رو زمين و تو روي آسموني

گلکم دار و ندار من تويي

تو خودت اينو که بهتر مي دوني

اما از وقتي که اينو فهميدي

پر کشيده از نگات مهربوني

اين روزا اي گلکم خيلي بهونه گير شدي

نکنه مي خواي بگي از من ديگه تو سير شدي

تو خودت خوب مي دوني که من چقد دوست دارم

اگه تنهام بذاري به خدا کم ميارم



دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام بیست هزار آرزودانلود آهنگ جدید,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ,کد آهنگ پیشواز ,دانلود آهنگ  رمیکس Remix,تکست آهنگ ,موزیک روز - مهر 96,کد موزیک , ,دانلود آهنگ با لینک مستقیم ,کد آوای انتظار همراه اول ,کد آهنگ پیشواز همراه اول ,دانلود آهنگ  کیفیت 320,متن آهنگ ,دانلود آهنگ جدید ,دانلود آهنگ  کیفیت عالی,تکست موزیک ,دانلود ترانه ,دانلود آهنگ ,متن ترانه ,








برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل کد آهنگ پیشواز دانلود آهنگ رمیکس Remix تکست آهنگ موزیک روز مهر 96 کد موزیک دانلود آهنگ با لینک مستقیم کد آوای انتظار همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول دانلود آهنگ کیفیت 320 متن آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ کیفیت عالی تکست موزیک دانلود ترانه دانلود آهنگ متن ترانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو