loading...

موزیک باحال درخواستی

  نمیشه اینجوری اینقدر عاشقت بشم من نمیدونستم انقد پابنده دلم قسم به چشمات هیچکی نیومد به چشم فکر نمیکردم انقدر به تو وابسته بشم کل شهر هم حسودی بکنن به عشقمونhttps://japanmusic.ir   من ه

حسین بازدید : 19 یکشنبه 19 آبان 1398

 

نمیشه اینجوری اینقدر عاشقت بشم من نمیدونستم انقد پابنده دلم
قسم به چشمات هیچکی نیومد به چشم
فکر نمیکردم انقدر به تو وابسته بشم
کل شهر هم حسودی بکنن به عشقمون

https://japanmusic.ir

 

من همون شیرین قبلم تو فرهاد بمون
نزار آدما بگن نموندن روی حرفشون
من خسته تر از توام نری جون هردمون
عاشقونه باز صدا کن اسممو توی هر جمعی نشستی بگو دوس دارم عشقمو
عاشقونه باز نگاه کن عشقتو پرسیدن دلت کجاست بگو دادی به من یهو







برچسب ها دانلود اهنگ نمیشه اینجوری عاشقت بشم دانلود اهنگ مگه میشه اینجوری اینقدر عاشقت بشم دانلود اهنگ مگه میشه اینجوری عاشقت بشم اهنگ سحر مگه میشه اینجوری اینقدر عاشقت بشم مگه میشه اینجوری اینقدر عاشقت بشم ریمیکس دانلود اهنگ پرستو شیرین نمیشه اینجوری انقدر عاشقت بشم پرستو دانلود اهنگ مگه میشه اینجوری اینقدر عاشقت بشم از پرستو اهنگ مگه میشه اینجوری عاشقت بشم من نمیدونستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو