loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن آهنگ های وحید خراطها,    اهنگ های قدیمی وحید خراطها,    وحید خراطها ای خدا,    دانلود اهنگ قدیمی وحید خراطها,    دان

حسین بازدید : 16 دوشنبه 20 آبان 1398


,    متن آهنگ های وحید خراطها
,    اهنگ های قدیمی وحید خراطها
,    وحید خراطها ای خدا
,    دانلود اهنگ قدیمی وحید خراطها
,    دانلود آهنگ وحید خراطها گریه بسه
,    وحید خراطها شیشه
,    وحید خراطها چرا برگشتی
,    وحید خراطها کوچه
,    دانلود فول البوم وحید خراطها با لینک مستقیم
,   

https://www.jenabmusic.com/34877/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%88%D8%AD%DB%8C%D8%AF-%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%B7%D9%87%D8%A7-%DA%AF%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%B3%D9%87.html

متن آهنگ جدید وحید خراطها گریه بسه

تو که دیدی تنهام

تو که دیدی داغونم
تو که میدونستی پیشت فقط چند روزی مهمونم
چه راحت رفتیو گفتی ندارم من به تو حسی
حالا که خیلی داغونم

چرا حالم رو میپرسی
گریه بسه من دیگه برنمیگردم
راحت شدی برو بگو باهاش چه کردم
هیچی نگو از تو هم دلسردم
گریه بسه من دیگه برنمیگردم
راحت شدی برو بگو باهاش چه کردم
هیچی نگو از تو هم دلسردم

شعر آهنگ جدید وحید خراطها گریه بسه

بهم گفتی تمومش کن

گفتی من رو نمیبخشی
تو چشمات حرفتو خوندم بدون رفتم تا خوشبخت شی
حالا که غصمو خوردم حالا که گریمو کردم
سراغه من نیا دیگه که هرگز برنمیگردم
گریه بسه , راحت شدی , هیچی نگو
گریه بسه من دیگه برنمیگردم
راحت شدی برو بگو باهاش چه کردم
هیچی نگو از تو هم دلسردم

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )







برچسب ها متن آهنگ های وحید خراطها اهنگ های قدیمی وحید خراطها وحید خراطها ای خدا دانلود اهنگ قدیمی وحید خراطها دانلود آهنگ وحید خراطها گریه بسه وحید خراطها شیشه وحید خراطها چرا برگشتی وحید خراطها کوچه دانلود فول البوم وحید خراطها با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو