loading...

موزیک باحال درخواستی

به سرانگشتای دستت چو عروسکی اسیرمبا تنی در هم شکسته توی دست تو می میرمهمه عمرو به خیالی واهی بیهوده دویدماز زلال چشمه ی عشق قطره ای هم نچشیدمبهار عشق تو کوتاه همه گل هاش کاغذی بودسهم من از تو یه دنیا

حسین بازدید : 25 شنبه 02 آذر 1398

به سرانگشتای دستت چو عروسکی اسیرم
با تنی در هم شکسته توی دست تو می میرم
همه عمرو به خیالی واهی بیهوده دویدم
از زلال چشمه ی عشق قطره ای هم نچشیدم
بهار عشق تو کوتاه همه گل هاش کاغذی بود
سهم من از تو یه دنیا غصه و دلواپسی بود
موسم جدایی ما فصل سرمای تنم بود
فصل پژمردگی من فصل خاکستری ام بود




اسیر غربت شب هاس لحظه های خالی از تو
به کمند خاطراتم آنچه مانده خرمن از تو
آتیش عشقمو آسون دست خاکستر سپردی
بستر گرم تنم رو تو به باد سرد سپردی
من برای با تو بودن از همه دنیا گذشتم
راه برگشتی نمونده همه پل ها رو شکستم
بهار عشق تو کوتاه همه گل هاش کاغذی بود
سهم من از تو یه دنیا غصه و دلواپسی بود







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو