loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ دل گل سرخ توی بازار شد,    دانلود اهنگ محکوم عشقم از حبیب و سمیر,    دانلود اهنگ حبیب دلم گفت برو,    محکوم عشقم گرفتار یار

حسین بازدید : 35 دوشنبه 04 آذر 1398


,    دانلود آهنگ دل گل سرخ توی بازار شد
,    دانلود اهنگ محکوم عشقم از حبیب و سمیر
,    دانلود اهنگ حبیب دلم گفت برو
,    محکوم عشقم گرفتار یار از حبیب و سمیر
,    دانلود اهنگ حبیب محکوم ریمیکس
,    دانلود موزیک ویدیو محکوم حبیب و سمیر زند
,    دانلود آهنگ حبیب و پسرش
,    دانلود آهنگ حبیب جدید
,    محکوم عشق حبیب و سمیر زند
,   
,   

متن آهنگ محکوم از حبیب

محکوم عشقم گرفتارِ یار

مثل پرنده هوادارِ یار

مثل یه سایه به همراه یار

بودو نبودم به دلخواه یار

هرچی که یار گفت دلم گفت به چشم

از گُلو خار گفت دلم گفته چشم

هرجا که یار بود دلم گفت برو

با گُلو خار بود دلم گفت برو

پر شد دل من به افسونِ یار

فکر دل من پریشونِ یار

گوشه ی چشمام فقط جای یار

کار دو چشمام تماشای یار

یار اگه جانانه خریدار شد

yar age jananane kharidar shod

دل گل سرخ توی بازار شد

del gol sorkh toye bazar shod

وای گل سرخ دل من خار شد

vay gol sorkhe dele man khar shod

هرچی شد از دست همین یار شد

harchi shod az daste hamin yar shod

ترانه آهنگ محکوم از حبیب

هرجا که یار بود دلم گفت برو

با گُلو خار بود دلم گفت برو

پر شد دل من به افسونِ یار

فکر دل من پریشونِ یار

گوشه ی چشمام فقط جای یار

کار دو چشمام تماشای یار

یار اگه جانانه خریدار شد

yar age jananane kharidar shod

دل گل سرخ توی بازار شد

del gol sorkh toye bazar shod

وای گل سرخ دل من خار شد

vay gol sorkhe dele man khar shod

هرچی شد از دست همین یار شد

harchi shod az daste hamin yar shod

https://www.bibakmusic.com/







برچسب ها دانلود آهنگ دل گل سرخ توی بازار شد دانلود اهنگ محکوم عشقم از حبیب و سمیر دانلود اهنگ حبیب دلم گفت برو محکوم عشقم گرفتار یار از حبیب و سمیر دانلود اهنگ حبیب محکوم ریمیکس دانلود موزیک ویدیو محکوم حبیب و سمیر زند دانلود آهنگ حبیب و پسرش دانلود آهنگ حبیب جدید محکوم عشق حبیب و سمیر زند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو