loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ مرتضی سرمدی بیا سری بمن بزن,    مرتضی سرمدی و میکائیل,    دانلود اهنگهای قدیمی مرتضی سرمدی,    دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی

حسین بازدید : 235 چهارشنبه 06 آذر 1398


,    دانلود اهنگ مرتضی سرمدی بیا سری بمن بزن
,    مرتضی سرمدی و میکائیل
,    دانلود اهنگهای قدیمی مرتضی سرمدی
,    دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی 96
,    دانلود اهنگ غمگین مرتضی سرمدی
,    آهنگ مرتضی سرمدی
,    دانلود بهترین اهنگ های قدیمی مرتضی سرمدی
,    اهنگ غمگین مرتضی سرمدی قدیمی
,    دانلود البوم جدید مرتضی سرمدی

بیا سری به من بزن
ببین چی بودم و چی ام
اهل همین حوالی ام
زخمی خوش خیالی ام
تو معنی اسم منی
مثل یه تنگ خالی ام
تمام حرف دل من
خلاصه میشه تو یه چیز
ما قسمت هم نمی شیم
خدافظ برو عزیز
له شده قلبم زیر پات
اشک پشیمونی نریز
عقلمو گم کردم و هی
به حرف دل گوش می کنم
خودمو کشتم و نشد
تو رو فراموش بکنم
گفتی که از پیشت برم
گفتی که من مسافرم
تکیه به شونه هام نکن
من از تو افتاده ترم
حالا که با خیال تو
من شب و روز همسفرم
توی دوراهی موندم و
آیا برم آیا نرم؟
آیا برم آیا نرم؟
عقلمو گم کردم و هی
به حرف دل گوش می کنم
خودمو کشتم و نشد
تو رو فراموش بکنم
گفتی که از پیشت برم
گفتی که من مسافرم
تکیه به شونه هام نکن
من از تو افتاده ترم
حالا که با خیال تو
من شب و روز همسفرم
توی دوراهی موندم و
آیا برم آیا نرم؟
آیا برم آیا نرم؟

http://muzicir.com/

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 5:35 - 3.19 MB

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ مرتضی سرمدی بیا سری بمن بزن مرتضی سرمدی و میکائیل دانلود اهنگهای قدیمی مرتضی سرمدی دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی 96 دانلود اهنگ غمگین مرتضی سرمدی آهنگ مرتضی سرمدی دانلود بهترین اهنگ های قدیمی مرتضی سرمدی اهنگ غمگین مرتضی سرمدی قدیمی دانلود البوم جدید مرتضی سرمدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو