loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ mp3 محسن حسینی دلم گرفته ای خدا,    دانلود اهنگ دلم گرفته ای خدا از ادمای این دیار,    اهنگ محسن حسینی,    دانلود آهنگ mp3

حسین بازدید : 31 دوشنبه 25 آذر 1398


,    دانلود آهنگ mp3 محسن حسینی دلم گرفته ای خدا
,    دانلود اهنگ دلم گرفته ای خدا از ادمای این دیار
,    اهنگ محسن حسینی
,    دانلود آهنگ mp3 محسن حسینی خدای من باش
,    دانلود آهنگ mp3 دلم گرفته ای خدا از آدمای این دیار
,    متن آهنگ mp3 دلم گرفته ای خدا مگه نیستی اون بالا
,    اهنگ غمگین دلم گرفته ای خدا
,    دانلود اهنگ دلم شکسته ای خدا
,    کلیپ خدا دلم گرفته برس به دادم
,    دانلود آهنگهای رامین

https://www.jenabmusic.com/2133/music-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AE%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B4.html

 

متن آهنگ محسن حسینی به نام خدای من باش

خدا یکم گوش کن به من / بین چی میگم / یخورده حرف دارم باهات میگم میرم / میگمو میرم

یه لحظه ول کن هرچی که رو این زمینه / خدا یکم گوش کن به من آرزوم اینه

بیا فقط واسه یه شب خدای من باش / بزار که درد و دل کنم دردم همینه / دردم همینه دردم همینه دردم همینه

متن آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن حسینی به نام خدای من باش

هر کی اومد تو زندگیم پارو دلم گذاشتو رفت / توی دلم این همه غم / پشت سرم این همه حرف

غمه همه رو دوشمو / خودم یه بی سنگ صبور / من موندمو یه کوره راه / منو یه راه بی عبور

متن آهنگ خدای من باش با صدای محسن حسینی

یه لحظه ول کن هرچی که رو این زمینه / خدا یکم گوش کن به من آرزوم اینه

بیا فقط واسه یه شب خدای من باش / بزار که درد و دل کنم دردم همینه / دردم همینه دردم همینه دردم همینه

ترانه و آهنگ : محسن حسینی

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )








برچسب ها دانلود آهنگ mp3 محسن حسینی دلم گرفته ای خدا دانلود اهنگ دلم گرفته ای خدا از ادمای این دیار اهنگ محسن حسینی دانلود آهنگ mp3 محسن حسینی خدای من باش دانلود آهنگ mp3 دلم گرفته ای خدا از آدمای این دیار متن آهنگ mp3 دلم گرفته ای خدا مگه نیستی اون بالا اهنگ غمگین دلم گرفته ای خدا دانلود اهنگ دلم شکسته ای خدا کلیپ خدا دلم گرفته برس به دادم دانلود آهنگهای رامین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو