loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ mp3 محلی خدا مهربونه یار عاشقونه,    آهنگ mp3 خدا مهربونه یار عاشقونه بندری,    آهنگ mp3 خدا مهربونه یار عاشقونه سیما بینا,  &nb

حسین بازدید : 411 دوشنبه 02 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 محلی خدا مهربونه یار عاشقونه
,    آهنگ mp3 خدا مهربونه یار عاشقونه بندری
,    آهنگ mp3 خدا مهربونه یار عاشقونه سیما بینا
,    دانلود آهنگ mp3 خدا مهربونه یار عاشقونه از سوگند
,    دانلود آهنگ mp3 خدا مهربونه یار عاشقونه عهدیه
,    دانلود آهنگ mp3 بندری خدا مهربونه یار عاشقونه
,    دانلود اهنگ mp3 خدا مهربونه یار بی کسونه
,    آهنگ mp3 خدا مهربونه یار بی کسونه سیما بینا
,    آهنگ mp3 خدا مهربونه یار بی کسونه هایده
,    دانلود آهنگ mp3 محلی
,   

 

متن آهنگ دلبر علیرضا افتخاری

دلم امشو به تنهایی خود خو کرده
ای جونم وای دلبر
یاد چشمون سیاهش منو جادو کرده
آی جونم وای دلبر
دلم پیش پر میزنه به هر دری در میزنه
به هرخونه سر میزنه دلم دلم دلم
خدا مهربونه یار عاشقونه
دل مو جوونه خدا خدا خدا
خودش خوب میدونه که بر جون عاشق
جدایی گرونه خدا خدا خدا
هنو از دست غمش دیده ی مو گریونه
آی جونم وای دلبر
بعد عمری هنوم مرغ دلم نالونه
آی جونم وای دلبر
میرم میگردم سر به سر دشت و دمن کوه و کمر

دانلود آهنگ خدا مهربونه یار عاشقونه علیرضا افتخاری

میرم از او گیرم خبر میرم میرم میرم
خدا مهربونه یار عاشقونه
دل مو جوونه خدا خدا خدا
خودش خوب میدونه که بر جون عاشق
جدایی گرونه خدا خدا خدا
خداوندا دلم یه جایی بنده آی گلم
همو جایی که ایوونش بلنده
همو جایی که دلخواهم صنوبر
همو جایی که او بالا بلنده
خدا مهربونه یار عاشقونه
دل مو جوونه خدا خدا خدا
خودش خوب میدونه که بر جون عاشق
جدایی گرونه خدا خدا خدا

 

http://javanradio.com

دانلود با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 محلی خدا مهربونه یار عاشقونه آهنگ mp3 خدا مهربونه یار عاشقونه بندری آهنگ mp3 خدا مهربونه یار عاشقونه سیما بینا دانلود آهنگ mp3 خدا مهربونه یار عاشقونه از سوگند دانلود آهنگ mp3 خدا مهربونه یار عاشقونه عهدیه دانلود آهنگ mp3 بندری خدا مهربونه یار عاشقونه دانلود اهنگ mp3 خدا مهربونه یار بی کسونه آهنگ mp3 خدا مهربونه یار بی کسونه سیما بینا آهنگ mp3 خدا مهربونه یار بی کسونه هایده دانلود آهنگ mp3 محلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو