loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ mp3 محلی پدر با صدای علی براتی,    دانلود اهنگ mp3 علی براتی پدرم گل من صوتی,    دانلود اهنگ mp3 علی براتی پدرم گل من گل گلدون من, &n

حسین بازدید : 195 پنجشنبه 05 دی 1398


,    دانلود اهنگ mp3 محلی پدر با صدای علی براتی
,    دانلود اهنگ mp3 علی براتی پدرم گل من صوتی
,    دانلود اهنگ mp3 علی براتی پدرم گل من گل گلدون من
,    دانلود اهنگ mp3 پدر علی براتی بشم قربون دستایی
,    آهنگ mp3 علی براتی مادر
,    دانلود اهنگ mp3 زیبا برای پدر
,    دانلود صوتی آهنگ mp3 پدرم گل من گل گلدون من
,    اهنگ mp3 محلی پدر برات میمیرم
,    دانلود اهنگ mp3 علی براتی بابا بی وفا بودم
,    دانلود موزیک محلی صوتی mp3

http://musics-center.com/%d8%b9%d9%84%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d9%be%d8%af%d8%b1741/

 

متن آهنگ پدر از علی براتی

ورژن شاد پدر از علی براتی :

بشوم قربون دستایی بشوم قربون دستایی که هر گوشش ترک داره

بشوم قربون دستایی که هر گوشش ترک داره

بکش دست به سرم بابا دستت معرفت داره

بکش دست به سرم بابا دستت معرفت داره

گفتم پرو بالم ده کنارت میمونم بابا

~~ موزیک سنتر ~~

دانلود آهنگ علی براتی پدر ( ورژن شاد و غمگین )

~~~~~

گفتم پرو بالم ده کنارت میمونم بابا

نشونم ده پریدنو رو تا واست بپرم بابا

نشونم ده پریدنو رو تا واست بپرم بابا

بابا بی وفا بودوم پیشت همینم بابا

هرچند جوون بودم سرو پا تقصیرم بابا

 

دانلود آهنگ پدر ( ورژن شاد ) مخصوص روز پدر

•♫#~🎤•♫#~🎤•♫#~🎤•♫#~🎤•♫#~🎤•♫#~🎤•♫#~🎤•♫#~🎤•♫#~🎤•♫#~🎤


ورژن غمگین پدر از علی براتی :

نرو اشک خون ز فراق تو می ریزم

نرو اشک خون ز فراق تو می ریزم

از این زندگی تو فقط سهم من هستی

بهار دلم همه دنیایه من هستی

کنارم بمون به خدا من تو رو دارم

پدرم گل من گل گلدون من

پدرم گل من گل گلدون من

دانلود آهنگ پدرم گل من گل گلدون من علی براتی

یاد تو هر نفس شده مهمون من

یاد تو هر نفس شده مهمون من

بیا تا بگم بی تو میممرم بابا جون

نرو اشک خون ز فراق تو می ریزم

نرو اشک خون ز فراق تو می ریزم

 

دانلود آهنگ پدر ( ورژن غمگین) مخصوص روز پدر

لینک کوتاه مطلب :







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 محلی پدر با صدای علی براتی دانلود اهنگ mp3 علی براتی پدرم گل من صوتی دانلود اهنگ mp3 علی براتی پدرم گل من گل گلدون من دانلود اهنگ mp3 پدر علی براتی بشم قربون دستایی آهنگ mp3 علی براتی مادر دانلود اهنگ mp3 زیبا برای پدر دانلود صوتی آهنگ mp3 پدرم گل من گل گلدون من اهنگ mp3 محلی پدر برات میمیرم دانلود اهنگ mp3 علی براتی بابا بی وفا بودم دانلود موزیک محلی صوتی mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو