loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ mp3 علی سلامی,    اهنگ mp3 های علی سلامی صوتی,    دانلود تمام اهنگ mp3 های علی سلامی,    دانلود اهنگ mp

حسین بازدید : 19 دوشنبه 16 دی 1398


,   
,    دانلود آهنگ mp3 علی سلامی
,    اهنگ mp3 های علی سلامی صوتی
,    دانلود تمام اهنگ mp3 های علی سلامی
,    دانلود اهنگ mp3 علی سلامی رفیق
,    دانلود فول البوم علی سلامی
,    دانلود اهنگ mp3 علی سلامی خسته ام
,    اهنگ mp3 علی سلامی دنیام
,    دانلود اهنگ mp3 پدر از علی سلامی
,    دانلود اهنگ mp3 علی سلامی خزان دل
,    دانلود آهنگ
,   

 

متن آهنگ خزان دل از علی سلامی 

دوباه شب شد و فالـم خرابه
بدون تو شب و روزم عذابه
بهار دل من بی تو خزونـه
فلـک نـگیر رفیق من جـونـه
فلـک چه کردی با داداشی منـ
خراب کردی چرا نـقاشی منـ
گرفتی جـونـمو دل خوشی منـ
یه روز تو آسـمون عقابی داشتیم
همیشه من و اون یه خوابی داشتیم
چقدر بد حالـیه گلـچین روزگار
حالـا من مونـدم با این دل زار
فلـک چه کردی با داداشی منـ
خراب کردی چرا نـقاشی منـ
گرفتی جـونـمو دل خوشی منـ
رفیق من چرا شدی از من جـدا
منـو تنـها نـزار از این درد و غمام
که بعد تو دلـم گرفت بعد از تو خدا
شکایت داره دل فقط از تو خدا
بزن سـلـامتی هر چی مرده
بزن سـاقی دل من پـره درده
دنـیا تمام شه از هر چی نـامرده
رفیق من چرا شدی از من جـدا
منـو تنـها نـزار از این درد و غمام
که بعد تو دلـم گرفت بعد از تو خدا
شکایت داره دل فقط از تو خدا
بزن سـلـامتی هر چی مرده
بزن سـاقی دل من پـره درده
دنـیا تمام شه از هر چی نـامرده


دانلود آهنگ جدید علی سلامی به نام خزان دل 

Ali Salami – Khazoon Del 320

Ali Salami – Khazoon Del 128

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 علی سلامی اهنگ mp3 های علی سلامی صوتی دانلود تمام اهنگ mp3 های علی سلامی دانلود اهنگ mp3 علی سلامی رفیق دانلود فول البوم علی سلامی دانلود اهنگ mp3 علی سلامی خسته ام اهنگ mp3 علی سلامی دنیام دانلود اهنگ mp3 پدر از علی سلامی دانلود اهنگ mp3 علی سلامی خزان دل دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو