loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن آهنگ دلم باهات هماهنگه,    متن آهنگ دلت با من هماهنگه ریمیکس,    متن آهنگ سامی بیگی دلت با من هماهنگه ریمیکس,    متن آهنگ هماهنگه س

حسین بازدید : 25 جمعه 20 دی 1398



,    متن آهنگ دلم باهات هماهنگه
,    متن آهنگ دلت با من هماهنگه ریمیکس
,    متن آهنگ سامی بیگی دلت با من هماهنگه ریمیکس
,    متن آهنگ هماهنگه سامی بیگی 320
,    متن اهنگ هماهنگه از سامی بیگی با لینک مستقیم
,    متن ریمیکس بندری دلت با من هماهنگه
,    متن آهنگ دلت با من هماهنگه
,    اهنگ سامی بیگی دلت با من هماهنگه ریمیکس
,    متن آهنگ هماهنگه (ریمیکس نیما زئوس) سامی بیگی
,    متن آهنگ
,   

https://www.irahang.ir/

دلت با من هماهنگه

نگاه تو تو چشمامه

تنت با من می رقصه

همون حسی که می خوامه

تو این دنیا واسه شب هام

جز آغوشت پناهی نیست

با این حالی که من دارم

جز اینجا دیگه جایی نیست

همینجا با تو میمونم

همینجا که هوا خوبه

نفس تو سینه میگیره

دلم واسه تو میکوبه

من یه دیوونم وقتشه عاقل شم

تو ته خوبی حق بده عاشق شم

عمرمو گشتم تا که تو پیدا شی

هیچی نمیفهمم فقط میخوام باشی

 







برچسب ها متن آهنگ دلم باهات هماهنگه متن آهنگ دلت با من هماهنگه ریمیکس متن آهنگ سامی بیگی دلت با من هماهنگه ریمیکس متن آهنگ هماهنگه سامی بیگی 320 متن اهنگ هماهنگه از سامی بیگی با لینک مستقیم متن ریمیکس بندری دلت با من هماهنگه متن آهنگ دلت با من هماهنگه اهنگ سامی بیگی دلت با من هماهنگه ریمیکس متن آهنگ هماهنگه (ریمیکس نیما زئوس) سامی بیگی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو