loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن آهنگ دلم باهاته,    متن آهنگ علیرضا پیشگاه,    علیرضا پیشگاه دل به من ببند,    متن اهنگ علیرضا پیشگاه کجایی,    متن

حسین بازدید : 39 جمعه 20 دی 1398


,    متن آهنگ دلم باهاته
,    متن آهنگ علیرضا پیشگاه
,    علیرضا پیشگاه دل به من ببند
,    متن اهنگ علیرضا پیشگاه کجایی
,    متن اهنگ دلیل زندگی من چشاته
,    عليرضا پيشگاه
,    اهنگ جدید علیرضا پیشگاه
,    آهنگ های علیرضا پیشگاه
,    فول البوم علیرضا پیشگاه
,    متن آهنگ

 

 

 

سادم که این دلو به دست تو دادم سادم که بعدش از چشم تو افتادم بارون زد و دوباره خیس شدم آسون آسون قرار نبود بری بشم داغون دلیل زندگی من چشاته برو ولی دلم همش باهاته یکی همیشه خیسه زیر بارون یکی شبیه من که چش به راته کجا برم که یاد تو نیوفتم میمیرم از دوریت نگی نگفتم هرجای این شهرو برم تو هستی هرچی ببینم یا تو میوفتم بچه نشو برگرد و عاشقم باش خسته شدم از بس که گفتم ای کاش دیگه چطور باید بگم نبودت مثل یه زخمه تازه میشه ای جان دلیل زندگی من چشاته برو ولی دلم همش باهاته یکی همیشه خیسه زیر بارون یکی شبیه من که چش به راته دلیل زندگی من چشاته برو ولی دلم همش باهاته یکی همیشه خیسه زیر بارون یکی شبیه من که چش به راته







برچسب ها متن آهنگ دلم باهاته متن آهنگ علیرضا پیشگاه علیرضا پیشگاه دل به من ببند متن اهنگ علیرضا پیشگاه کجایی متن اهنگ دلیل زندگی من چشاته عليرضا پيشگاه اهنگ جدید علیرضا پیشگاه آهنگ های علیرضا پیشگاه فول البوم علیرضا پیشگاه متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو