loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ mp3 پدر دفتر شعرت توی طاقچه,    اهنگ mp3 پدر تنهایی سخته,    پخش اهنگ mp3 پدر علیرضا روزگار,    دانلود کلیپ پدر علیرضا روزگ

حسین بازدید : 13 شنبه 21 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 پدر دفتر شعرت توی طاقچه
,    اهنگ mp3 پدر تنهایی سخته
,    پخش اهنگ mp3 پدر علیرضا روزگار
,    دانلود کلیپ پدر علیرضا روزگار
,    کلیپ پدر اسمت همیشه روی لبهاست
,    اهنگ mp3 پدر غمگین علیرضا روزگار
,    دانلود آهنگ mp3 رفتی پدر واسه همیشه
,    دانلود اهنگ mp3 پدر از علیرضا روزگار اپارات
,    دانلود کلیپ پدر تنها شدم تنهایی سخته
,    دانلود آهنگ
,   

https://www.jenabmusic.com/2358/music-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%B1%D9%88%D8%B2%DA%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%BE%D8%AF%D8%B1.html

 

پدر اسمت همیشه روی لب هاست / پدر مهرت همیشه توی دلهاست

پدر دفتر شعره توی طاقچه / تنها آرامشه قلبم تو شبهاست

پدر یادم نمیره مهربونیت / پدر یادم نمیره هم زبونیت

پدر وقتی که رفتی من شکستم / پدر حرف همست حرف جوونیت

پدر وقتی که رفتی من شکستم / پدر حرف همست حرف جوونیت

پدر پشتم شکست از رفتن تو / پدر شادی تموم شد تو غم تو

پدر اون همه حرفات کجا رفت / همه رفتن بعد از رفتن تو

تکست آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علیرضا روزگار به نام پدر

پدر تنها شدم تنهایی سخته / پدر تنهاییم از دست بخته

دلم از دست بختم گله داره / چرا اون مثل تیکه سنگ سخته

بعد رفتنت پدر زندگیم مرد / نور قلب من به خاموشی سپرد

بعد رفتنت پدر هستیه من / سر به جاده های بی کسی سپرد

متن آهنگ پدر با صدای علیرضا روزگار

بعد رفتنت پدر زندگیم مرد / نور قلب من به خاموشی سپرد

بعد رفتنت پدر هستیه من / سر به جاده های بی کسی سپرد

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 پدر دفتر شعرت توی طاقچه اهنگ mp3 پدر تنهایی سخته پخش اهنگ mp3 پدر علیرضا روزگار دانلود کلیپ پدر علیرضا روزگار کلیپ پدر اسمت همیشه روی لبهاست اهنگ mp3 پدر غمگین علیرضا روزگار دانلود آهنگ mp3 رفتی پدر واسه همیشه دانلود اهنگ mp3 پدر از علیرضا روزگار اپارات دانلود کلیپ پدر تنها شدم تنهایی سخته دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو