loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ Mp3 پونه مجتبی دربیدی با کیفیت 320,    دانلود آهنگ Mp3 شاد مجتبی دربیدی به نام دنیامی,    آهنگ Mp3 مجتبی دربیدی خاتون,    آ

حسین بازدید : 25 پنجشنبه 26 دی 1398


,    دانلود آهنگ Mp3 پونه مجتبی دربیدی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ Mp3 شاد مجتبی دربیدی به نام دنیامی
,    آهنگ Mp3 مجتبی دربیدی خاتون
,    آهنگ Mp3 بانو از مجتبی دربیدی
,    دانلود اهنگ Mp3 جدید مجتبی دربیدی به نام پریچه
,    مجتبی دربیدی یار شیرین
,    مجتبی دربیدی چال گونه
,    دانلود آهنگ Mp3 بابایی مجتبی دربیدی
,    مجتبی دربیدی حسودا
,    دانلود آهنگ

متن آهنگ مجتبی دربیدی بنام پونه


پونه تو که یارمی همیشه دلدارمی

من باهات می‌مونم من باهات می‌مونم

شدم اسر چشاتو اسیر قدو بالاتو

قدرتو می‌دونم قدرتو می‌دونم

پونه یار نامهربونی پونه تو که آفت جونی

نمی‌تونی که نمونی نمی‌تونی که نمونی

پونه پونه پونه دل دیوونه دوست داره که برات بخونه

بیا که خسته است دل شکسته است

دوست داره باهات بمونه

پونه پونه پونه دل دیوونه دوست داره که برات بخونه

بیا که خسته است دل شکسته است

دوست داره باهات بمونه

پونه اینوری اونوری کردی دلو

منو این جوری کردی ولو


اونوری کردی دلو منو این جوری کردی ولو

من که تو رو دوست دارم گوش کن این حرف دلو

من که تو رو دوست دارم گوش کن این حرف دلو

پونه پونه پونه

پونه پونه پونه

پونه تو که یارمی همیشه دلدارمی

من باهات می‌مونم من باهات می‌مونم

شدم اسر چشاتو اسیر قدو بالاتو

قدرتو می‌دونم قدرتو می‌دونم

پونه یار نامهربونی پونه تو که آفت جونی

نمی‌تونی که نمونی نمی‌تونی که نمونی

پونه پونه پونه دل دیوونه دوست داره که برات بخونه

بیا که خسته است دل شکسته است

دوست داره باهات بمونه

پونه پونه پونه دل دیوونه دوست داره که برات بخونه

بیا که خسته است دل شکسته است

دوست داره باهات بمونه

پونه اینوری اونوری کردی دلو

منو این جوری کردی ولو

اونوری کردی دلو منو این جوری کردی ولو

من که تو رو دوست دارم گوش کن این حرف دلو

من که تو رو دوست دارم گوش کن این حرف دلو


تکست آهنگ مجتبی دربیدی به نام پونه


نمی‌تونی که نمونی نمی‌تونی که نمونی

پونه پونه پونه دل دیوونه دوست داره که برات بخونه

بیا که خسته است دل شکسته است

دوست داره باهات بمونه

پونه پونه پونه دل دیوونه دوست داره که برات بخونه

بیا که خسته است دل شکسته است


دوست داره باهات بمونه

پونه اینوری اونوری کردی دلو

منو این جوری کردی ولو

اونوری کردی دلو منو این جوری کردی ولو

من که تو رو دوست دارم گوش کن این حرف دلو

من که تو رو دوست دارم گوش کن این حرف دلو

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ Mp3 پونه مجتبی دربیدی با کیفیت 320 دانلود آهنگ Mp3 شاد مجتبی دربیدی به نام دنیامی آهنگ Mp3 مجتبی دربیدی خاتون آهنگ Mp3 بانو از مجتبی دربیدی دانلود اهنگ Mp3 جدید مجتبی دربیدی به نام پریچه مجتبی دربیدی یار شیرین مجتبی دربیدی چال گونه دانلود آهنگ Mp3 بابایی مجتبی دربیدی مجتبی دربیدی حسودا دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو