loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ Mp3 صدای موج دریا مگه داریم,    دانلود اهنگ Mp3 میثاق راد شال قرمز ریمیکس,    مگه داریم مثل تو عاشق و حساس ریمیکس,&nbs

حسین بازدید : 29 پنجشنبه 26 دی 1398


,   
,    دانلود آهنگ Mp3 صدای موج دریا مگه داریم
,    دانلود اهنگ Mp3 میثاق راد شال قرمز ریمیکس
,    مگه داریم مثل تو عاشق و حساس ریمیکس
,    اهنگ Mp3 شال قرمز ریمیکس
,    دانلود اهنگ Mp3 میثاق راد مگه داریم
,    دانلود اهنگ Mp3 موی مشکی شال قرمز وای چه کارا می کند
,    متن اهنگ Mp3 شال قرمز میثاق راد
,    آهنگ Mp3 مگه داریم مثل تو عاشق و حساس
,    دانلود آهنگهای میثاق راد
,    دانلود آهنگ

 

 

متن آهنگ میثاق راد شال قرمز

♪♫♪♫♪♫
// نم ♪ بارون … من و تو … !! ♪♪
// صدای ♪ موج دریا … !! ♪♪
// مگه ♪ داریم … مگه داریم … !! ♪♪
// آخه ♪ بگردم … به دور سرت… !! ♪♪
// ای ♪ دلبر … زیبا … !! ♪♪
// وای ♪ چه … حالی … !! ♪♪
// مگه ♪ داریم … !! ♪♪
// مگه ♪ داریم … مثل ♪ تو عاشقو ♪ حساس … !! ♪♪
// بهترین ♪ جای … جهان ♪ الان ♪ همینجاست … !! ♪♪
// منو ♪ تو ساحل … این ♪ دریا کنارو … !! ♪♪
// ناز ♪ یارو دل … بی قرارو … !! ♪♪
// یار ♪ بر و رو … دار من ♪ عشق … منی ♪ یار من … !! ♪♪
// عاشق ♪ دلت … شده ♪ دل … عاشقو ♪ دلدار من … !! ♪♪
// آخه ♪ عاشقی ♪ کارته … آخرشه ♪ این رابطه … !! ♪♪
// مثل ♪ دلته دل … من ♪ آخه دلم ♪ همکارته … !! ♪♪
// یار ♪ بر و رو دار … من ♪ عشق … منی ♪ یار من … !! ♪♪
// عاشق ♪ دلت … شده ♪ دل …عاشقو ♪ دلدار من … !! ♪♪
// آخه ♪ عاشقی … کارته ♪ آخرشه … این ♪ رابطه … !! ♪♪
// مثل ♪ دلته دل … من ♪ آخه دلم ♪ همکارته … !! ♪♪
♪♫♪♫♪♫

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ Mp3 صدای موج دریا مگه داریم دانلود اهنگ Mp3 میثاق راد شال قرمز ریمیکس مگه داریم مثل تو عاشق و حساس ریمیکس اهنگ Mp3 شال قرمز ریمیکس دانلود اهنگ Mp3 میثاق راد مگه داریم دانلود اهنگ Mp3 موی مشکی شال قرمز وای چه کارا می کند متن اهنگ Mp3 شال قرمز میثاق راد آهنگ Mp3 مگه داریم مثل تو عاشق و حساس دانلود آهنگهای میثاق راد دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو