loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    ,    دانلود آهنگ mp3 محسن یگانه پای من,    دانلود آهنگ mp3 پای من جوونیتو هدر نکن از سینا پارسیان,    محسن یگانه پا

حسین بازدید : 17 چهارشنبه 09 بهمن 1398


,   
,   
,    دانلود آهنگ mp3 محسن یگانه پای من
,    دانلود آهنگ mp3 پای من جوونیتو هدر نکن از سینا پارسیان
,    محسن یگانه پای من جوونیتو هدر نکن دلبر ناز
,    دانلود آهنگ mp3 قدر دنیا رو بدون لحظه هاش رو حروم نکن
,    پای من جوونیتو هدر نکن محسن یگانه متن
,    دانلود اهنگ mp3 قدر دنیا رو بدون لحظه هاشو خراب نکن
,    کد پیشواز پای من جوونیتو هدر نکن
,    قدر دنیا رو بدون یگانه
,    دانلود اهنگ mp3 پایه من
,    Download music Mohsen Yegane

 

 

این ترانه با صدای محسن یگانه میباشد

سینا پارسیان پای من جوونیتو هدر نکن

 

متن آهنگ سینا پارسیان پای من جوونیتو هدر نکن

♪♫♪♫♪♫
پای ♪ من جوونیتو هدر نکن ♪ دلبر ناز …
باخت ♪ من کافیه تو دیگه به پای ♪ من نباز  …
توی ♪ قلب مهربونت واسه من ♪ خونه نساز
توی ♪ قلب مهربونت واسه من خونه ♪ نساز  …
من ♪ بازنده رو خوب ببین برو تنهام ♪ بذار
من ♪ یه پاییزی ام و ولی تو چی گل ♪ بهار …
دل ♪ به کی بستی عزیزم به من ♪ بی کس و کار
دل ♪ به کی بستی عزیزم به منه ♪ بی کس و کار …
قدر ♪ دنیا رو بدون لحظه هاش ♪ رو حروم نکن
برو ♪ و دو روز دنیا رو با من ♪ تموم نکن …
من ♪ رو باز با اشک های قشنگت ♪ رو به روم نکن
من ♪ رو باز با اشک های قشنگت ♪ رو به روم نکن
آخه ♪ من خودم ته راه رو دیدم ♪ سیاهی …
آخر ♪ این همه عشق و عاشقی ♪ تباهی
انگاری ♪ تو تنگ این دنیا جای ♪ یه ماهیه  …
انگاری ♪ تو تنگ این دنیا جای ♪ یه ماهیه

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 محسن یگانه پای من دانلود آهنگ mp3 پای من جوونیتو هدر نکن از سینا پارسیان محسن یگانه پای من جوونیتو هدر نکن دلبر ناز دانلود آهنگ mp3 قدر دنیا رو بدون لحظه هاش رو حروم نکن پای من جوونیتو هدر نکن محسن یگانه متن دانلود اهنگ mp3 قدر دنیا رو بدون لحظه هاشو خراب نکن کد پیشواز پای من جوونیتو هدر نکن قدر دنیا رو بدون یگانه دانلود اهنگ mp3 پایه من Download music Mohsen Yegane
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو